اجتماعی

احداث بیش از 5 هزار مترمكعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبرداد :

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت:‌ بیش از پنج هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب برای روستاهای ورجان، لنگرود و کرمجگان این استان احداث شد.

به گزارش ندای قم، مهدی نظرزاده درگفت‌وگویی بیان داشت: همچنین در این مدت مخزن یک‌هزار مترمکعبی کهک تکمیل و کار بهسازی مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی بین‌راهی قائمیه و صادقیه قم با هدف آبرسانی پایداری به مناطق مختلف استان انجام شد.

وی با اشاره به پایان عملیات خط انتقال و اصلاح شبکه و نصب انشعابات روستای سنجگان به طول چهار کیلومتر و ساخت مخزن ۲۵۰ مترمکعبی این روستا، گفت: اصلاح شبکه آبرسانی روستای خاوه به طول چهار کیلومتر، اصلاح شبکه و خط انتقال روستای ورجان به طول سه کیلومتر، اجرای خط انتقال روستای کرمجگان به طول هفت کیلومتر و اصلاح و بازسازی شبکه روستاهای فاقد دهیاری به طول حدود ۱۵ کیلومتر از جمله اقدام‌های انجام شده در روستاهای استان است.

وی احداث ایستگاه پمپاژ بین‌راهی روستای کرمجگان، تهیه و نصب چهار عدد دیزل ژنراتور برای روستاهای استان قم، تعویض ۳۷ فقره شیرآلات خط انتقال ۱۵ خرداد، اتصال خط ۸۰ روستا و سلفچگان به خط سرشاخه ها، بهسازی و تجهیز ۱۴حلقه چاه شهری و روستایی و بهسازی ۱۰ کیلومتر جاده دسترسی خط انتقال ۱۵ خرداد را از دیگر اقدام‌های انجام شده توسط این شرکت نام برد.

نظرزاده همچنین با اشاره به اصلاح و بازسازی ۲۴ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر قم، از راه اندازی و نصب سه فشار شکن جدید در شبکه توزیع، اتصال خروجی تصفیه‌خانه جدید به خط یک‌هزار و ۸۰۰ میلیمتر سدکوچری سرشاخه‌ها و انجام عملیات تعمیر ۲۵ الکتروپمپ فرسوده خبر داد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/suzu

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا