اجتماعی

اجرای طرح گسترده آرامسازی در آزادراه قم- تهران

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم خبرداد:

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم ازاجرای طرح گسترده آرامسازی درآزادراه قم- تهران خبرداد.

به گزارش ندای قم، محمد شکری با بیان این مهم که نقش کریدوری آزادراه قم- تهران درارتباط 17 استان با مرکز کشور بر کسی پوشیده نیست گفت: تامین ایمنی و تسهیل ترافیک این آزادراه که سومین محور ترافیکی کشور است، از اولویتهای اداره کل متبوع درشرح وظایف موضوعه می باشد.

شکری درادامه به اجرای عملیات گسترده آرامسازی در آزادراه قم- تهران پرداخت و تصریح کرد: با توجه به ترافیک چشمگیر این آزادراه و ضرورت تامین ایمنی آن، طرح های عمران جاده ای متنوعی درقالب پروژه های امانی- پیمانی به صورت مستمر اجرا می شود.

وی افزود: پس ازبررسی و کارشناسی های بعمل آمده و احصا موارد موضوعه، جهت ارتقا ایمنی محور،از اسفند ماه سال گذشته،  عملیات گسترده آرامسازی درآزادراه قم- تهران آغاز شد که کماکان ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قم دربخش دیگری از این خبر به اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا طی طرح جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت مکانی نقاط احصا شده، متناسب با نواقص هرقطعه،  نسبت به اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی، علف زنی، پاکسازی، رفع افتادگی شانه، تسطیح حریم و … اقدام می شود.

محمد شکری بیشترین میزان عملیات اجراشده طی طرح درحال اجرای کنونی را درمحدوده کیلومتر 15 تا 25 آزادراه قم- تهران( درهردو لاین) دانست و ادامه داد: دیگر قطعه آزادراه که طی طرح مذکور، نسبت به آرامسازی آن اقدام صورت می گیرد، محدوده کیلومتر 40 تا 55 می باشد.

وی با یادآوری مجدد این مهم که صفر تا صد این پروژه بزرگ جاده ای به صورت امانی درحال اجراست تصریح کرد: 15 نفر عوامل راهدار ضمن بهره مندی از 12 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نسبت به اجرای طرح به معنای واقعی کلمه به طور جهادی فعالیت دارند.

شکری درپایان باذکر این موضوع که غالب فعالیتهای عمران جاده ای با اعمال محدودیت های ترافیکی همراه است گفت: ازتمامی مترددین محترم آزادراه قم- تهران درخواست می شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل و همکاری لازم را با مجریان طرحهای عمران جاده ای  لحاظ نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2560

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا