اجتماعی

آمادگی دستگاه قضايی برای كمك  به ارتقاء سطح سلامت مردم

دیداررییس کل دادگستری استان قم خبرداد:

دیداررییس کل دادگستری استان قم آمادگی دستگاه قضايی برای كمك به مجموعه ‌پزشكی در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم استان خبر داد.

به گزارش ندای قم ،حجت‌الاسلام و المسلمين مظفری، رییس کل دادگستری استان قم به همراه معاونین به مناسبت یکم شهریور ماه مصادف با زادروز بوعلی سینا حکیم فرزانه ایرانی که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است با حضور در دفتر رئيس دانشگاه علوم پزشكی و سازمان نظام پزشکی استان اين روز را به ایشان و تمامی پزشکان تبریک گفت.

در اين ديدار رئيس كل دادگستری استان قم با گراميداشت روز پزشك از زحمات و تلاش‌های پزشكان، كادر درمان و كاركنان و مديران حوزه سلامت استان، تقدير به‌عمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان این روز را یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های سفیدپوشان صبور و متعهدی دانسته است که در کلیه عرصه های پزشکی با مجاهدت و تلاش های شبانه روزی و با تحمل سختی ها، لباس عافیت و سلامتی به تن بیماران می پوشانند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری ضمن پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید عرصه سلامت کشوراظهار داشت: پزشکان همواره در تمام صحنه های بهداشت و سلامت جامعه تلاش های خستگی ناپذیری را از خود به نمایش گذاشته و در روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز از ابتدا شاهد حضور فداکارانه این عزیزان در کنار تمامی مدافعان سلامت بودیم و همانند هشت سال دفاع مقدس با خدمت و ایثار بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند و در این راه شهدایی را تقدیم جامعه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در پايان از آمادگی دستگاه قضايی برای كمك به مجموعه ‌پزشكی در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم استان خبر داد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/o8t9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا