اجتماعی

آمادگي کامل پليس قم براي تأمين نظم و امنيت مراسم عزاداري در ايام محرم

فرمانده انتظامي استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامي استان قم از برنامه ‌‌ريزي منسجم و آمادگي 100 درصدي پليس در تامين نظم و امنيت مراسم هاي عزاداري در ايام محرم خبر داد.

به گزارش ندای قم،سردار “محمد رضا ميرحيدري” ضمن تسليت ايام ماه محرم الحرام، بيان داشت: هرساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) همنوا با كاروان كربلا، شور و شعور حسيني را احيا مي‌كنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم‌السلام را در دلها زنده نگه مي‌دارند.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به اينكه در اين ايام ماموريت‌ هاي کارکنان پليس در برقراري نظم و امنيت مراسم عزاداري شهروندان افزايش پيدا مي کند، اضافه کرد: آمادگي لازم براي انجام هر چه بهتر و مطلوب ‌تر امنيت عزاداران حسيني، تکليفي است که پليس با برنامه ‌ريزي هاي منسجم و‌ با جديت آن را دنبال مي کند.

وي، روان سازي ترافيک و امنيت عزاداران حسيني و برنامه هاي عملياتي در پيشگيري از جرايم را از مهم ‌ترين اولويت هاي پليس در اين ايام عنوان کرد و بيان داشت: پليس همگام با عزاداران حسيني و با بسيج امکانات در راستاي تأمين نظم و امنيت مردم با مشارکت و همراهي عموم عزاداران انجام وظيفه مي‌كند.

سردار ميرحيدري در پايان خاطرنشان کرد: پليس در جاي جاي استان قم همگام و همراه با عزاداران حسيني در برگزاري اين مراسم سهيم خواهد بود و اميدواريم عزاداران اباعبدالله الحسين(ع) طبق سنوات گذشته با پليس براي ايجاد نظم و امنيت و ارتقاء انضباط اجتماعي همکاري داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sh8i

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا