اجتماعی

آغاز طرح نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم خبرداد:

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم عنوان کرد: طرح تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم، به همت بنیاد علوی در این استان آغاز شد.

به گزارش ندای قم،مهدی قربانی‌کرم روز ۱۹ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم‌برخوردار استان قم، گفت: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و ماه مبارک رمضان، طرح تجهیز، نوسازی و رنگ‌آمیزی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار استان قم، با هدف پیشرفت و آبادانی محلات محروم آغاز شد.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت استان قم ادامه داد: این طرح در دو مرحله به همت بنیاد علوی در استان قم انجام می‌شود که تجهیز و نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار حاشیه شهر قم برای مرحله نخست این طرح در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز لوازم مورد نیاز مدارس و مساجد، تعمیر و نوسازی و رنگ‌آمیزی آن‌ها اختصاص یافته که تا کنون با همکاری گروه های جهادی استان قم، نوسازی مدارس در حال انجام و عملیات نوسازی و تجهیز دیگر مدارس و مساجد نیز تا هفته آینده به پایان خواهد رسید.

گفتنی است؛ این طرح برای نخستین‌بار در استان قم به همت بنیاد علوی انجام می‌شود و در مرحله دوم، نوسازی مدارس و مساجد مناطق کم برخوردار شهرستان‌های استان قم انجام خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/1yzk

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا