اجتماعی

آزادی بیش از۴۷۰۰ زندانی جرائم غیر عمد

رئیس کل دادگستری استان قم خبر داد:

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: از سال ۸۷ تاکنون بیش از ۴۷۰۰ زندانی با جرائم مالی غیر عمد به کمک ستاد دیه استان و خیرین قمی آزاد شدند.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه در استان قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در حاشیه برگزاری جشن تلویزیونی گلریزان که در سرای چهارسو برگزار شد در گفت و کد با خبرنگاران در سخنانی اظهار کرد:ستاد دیه در استان قم از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون موفق به آزادی بیش از ۴۷۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد شده است.
وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم خیرخواه قم در بحث آزادی زندانیان در قم،تصریح کرد: یکی از ویژگی های ستاد دیه قم این است که تمامی اعضا هیئت امنای آن از خیرین هستند و تمام تلاش خود را برای جذب مشارکت های مردمی در بحث آزادی زندانیان انجام میدهند.
رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به اجازه مراجع تقلید در استفاده از یک سوم وجوهات شرعی به مردم در راستای آزادی زندانیان،خاطرنشان کرد: امسال با همکاری صداوسیما و ستاد دیه ابتکار بسیار خوبی صورت گرفته است و برگزاری جشن خانوادگی گلریزان این فرصت را فراهم کرده است تا مردم قم حتی با مبالغ کم در کار خداپسندانه آزادی زندانیان مشارکت کنند و نام خود را در لیست خیرین ثبت و از اجر اخروی بسیار زیاد برخوردار شوند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/szxn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا