اجتماعی

پنج روستای باقیمانده قم به شبکه گازمتصل می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان قم دردیدار ذوالنوری نماینده قم :

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت :پنج روستای باقیمانده محروم استان قم  بزودی ازگازطبیعی برخودار می شود.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، درروز شنبه 30 مهرماه 1401 مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت گاز استان قم با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم ضمن تقدیر از حمایت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی از صنعت نفت و گاز کشور اظهار کرد: به لطف خداوند و همت همکاران پرتلاش شرکت گاز استان، عملیات احداث ایستگاه‌های C.G.S منطقه پردیسان، جاده کاشان و شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد، جان تازه‌ای گرفته و پیمانکاران شرکت گاز استان قم با تمام توان در تلاش‌اند تا پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌‌برداری برسانند.

وی ،گازرسانی به پنج روستای باقیمانده محروم از گاز طبیعی استان قم را از دیگر برنامه‌های شرکت گاز عنوان و در ادامه تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های دانش‌ بنیان کشور، تفاهم‌‌نامه‌هایی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در خصوص بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی تأسیسات گاز و همچنین هوشمندسازی این شبکه‌ها منعقد شده است.

خوش‌لهجه همچنین در این دیدار ضمن تبادل نظرات و تعامل خود با نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، به گزارشی از مشکلات پیرامون مسیرهای گازرسانی در استان پرداخت.

در پایان این دیدار نمایندگان مردم شریف استان قم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان شرکت گاز استان قم، آمادگی خود را برای پیگیری و رفع موانع مشکلات گازرسانی اعلام کردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qzjm

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا