اجتماعی

پرداخت چهار میلیارد و 250 میلیون تومان برای مسکن مددجویان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم خبرداد :

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم گفت :کمیته امداد استان قم از ابتدای امسال تا پایان مرداد، بالغ بر چهار میلیارد و 250 میلیون تومان برای خرید، ساخت، رهن و اجاره مددجویان کمیته امداد قم هزینه کرده است.

به گزارش ندای قم ،یوسف رشیدی با اشاره به افزایش قیمت های خرید، ساخت، رهن و اجاره منزل در سالهای اخیر گفت: در پنج ماهه نخست امسال، بالغ بر 4 میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات و خدمات در حوزه مسکن و ساختمان به نیازمندان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 155 میلیون تومان، به صورت بلاعوض برای خانه دار شدن پنج خانواده تحت حمایت کمک شده است، تصریح کرد: بیش از 122 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن هم به پنج خانوار دیگر، پرداخت شد.

رشیدی تعمیرات کلی و جزئی منازل 157 مددجو را خاطرنشان و اظهار کرد: برای این کار بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب بلاعوض و تسهیلات هزینه شد.

وی از پرداخت دو میلیارد و 245 میلیون تومان برای ساخت 11 واحد مسکونی برای مددجویان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پنج خانوار تحت حمایت این نهاد در استان نیز با دریافت بیش از 122 میلیون تومان برای احداث منازل خود اقدام کردند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم، با توجه به افزایش هزینه های مسکن، از خیران و نیکوکاران خواست تا این نهاد را برای تأمین سرپناه نیازمندان کمک کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3dqn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا