اجتماعی

واگذاری 28 انشعاب رایگان گاز در استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبرداد:

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از واگذاری 28 انشعاب رایگان به اماکن و افراد واجد شرایط، طی شش ماهه نخست سال 1402 خبر داد.

به گزارش ندای قم، مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد 20 انشعاب متعلق به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شاهد، 2 انشعاب متعلق به مددجویان بهزیستی و 2 انشعاب نیز متعلق به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است.

وی هدف از واگذاری این انشعاب‌ها را انجام مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و در ادامه افزود: در این بازه زمانی همچنین تعداد 4 انشعاب رایگان نیز به مساجد و حسینیه‌ها واگذار شد.

 

خوش‌لهجه با بیان اینکه شرکت گاز استان قم در سال 1401 نیز اقدام به پرداخت 60 مورد پرداخت کمک هزینه لوله‌کشی کرد، گفت: بخشودگی 15 مورد هزینه اشتراک‌پذیری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز از جمله اقدامات این شرکت در راستای کمک به مددجویان محترم طی سال گذشته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه میزان پرداختی هزینه لوله‌کشی خانواده‌های مددجو در سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش سه برابری همراه بوده است، تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شاهد با ظرفیت مصرفی 6 مترمکعبی می‌توانند با ارائه گواهی از دستگاه مربوطه، برای یک مرتبه از اشتراک رایگان گاز بهره‌مند شوند.

 

خوش‌لهجه، تعرفه‌های جدید گازبها را مورد توجه قرار داد و در ادامه افزود: در تعرفه‌های جدید، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در صورتی که مصرف‌شان در حد متعارف _اول تا سوم_ باشد، گازبهای آنان رایگان خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sao6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا