اجتماعی

واگذاری زمین به خانواده‌های قمی دارای فرزندان سه قلو و بیشتر

شورای تامین مسکن استان قم تصویب کرد؛

شورای تامین مسکن استان قم واگذاری زمین به ۶ خانواده که فرزندان ۳ قلو و بیشتر داشتند را تصویب کرد.

به گزارش ندای قم ، محمد صادقی، مدیر کل راه و شهرسازی قم، با اشاره به واگذاری زمین به ۵ خانواده دارای فرزندان ۳ قلو و یک خانواده دارای فرزندان ۴ قلو، گفت: این قرارداد در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ماده ۷ قانون جهش تولید مسکن منعقد شده است.

وی افزود: بر این اساس به هر دو خانواده دارای فرزند سه قلو و بالاتر به طور مشترک یک قطعه زمین ۲۰۰ متری در پردیسان و در قالب قرارداد اجاره ۹۹ ساله واگذار شد.

ستاندار قم در حاشیه این مراسم، با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید در عرصه جوانی جمعیت هر کمکی که می‌توانند به خانواده‌ها داشته باشند، گفت: البته وعده‌هایی که در این راستا ارائه می‌شود باید عملیاتی باشد.

این زمین‌ها در محله پردیسان قم بوده که با پیگیری‌های استاندار قم در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت به این افراد تخصیص پیدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نیز به هر خانواده یک میلیارد ریال ، داریوش بلدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین رایگان بتن برای ساخت مسکن و کمکی از سوی یکی از خیرین به این خانواده‌ها تقدیم شد

خانوار‌هایی که فرزند سوم آن‌ها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شدند می‌توانند از مزایای مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره ببرند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kcuc

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا