اجتماعی

دستگیری سارقان مسلح نقاب پوش

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مسلح در یکی از استان های غربی کشور خبر داد  .

به گزارش ندای قم ،سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پي وقوع سرقت مسلحانه وجه نقد و يک عدد هارد يک ترابايتي توسط 3 سارق از 2 جوان در میدان مرجعیت و متواری شدن افراد موصوف با خودرو مزدا3 ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه اکيپ ويژه اي از کارآگاهان ادارات مبارزه با جرایم جنايي و اطلاعات جنايي در پلیس آگاهی استان تشکيل و با انجام اقدامات پلیسی و تحقيقات ميداني در نهايت اعضاي باند سارقان مسلح ساکن یکی از استان های غربی کشور را شناسایي و پس از اخذ نیابت قضائی به استان مذکور اعزام و در سحرگاه روزدوشنبه طی عملیاتی جداگانه متهمان را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به سوابق متعدد کیفری افراد مذکور، تصریح کرد: از مخفيگاه متهمان دو قبضه سلاح کلاشينکف و کلت کمری به همراه 21 تير جنگي و همچنین خودرو مزدا 3 با پلاک جعلی کشف شده است.

سردار اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 22 فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان  دربخش دیگری از سخنان خود از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 22 فقره سرقت در این رابطه خبر داد

سردار اسماعیلی ظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در ورودی بوستان های قم، پلیس را بر آن داشت تا طرح ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار خود قرار دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه تیم تجسس کلانتری 24 پردیسان در این ماموریت ضربتی با پی گیری سرنخ های موجود و کنترل و مراقبت های پوششی به 2 جوان موتورسوار مشکوک و آن ها را حین سرقت دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان که در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دیدند به ارتکاب 22 فقره سرقت موتورسیکلت و همچنین همدستی 3 نفر مالخر اعتراف که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت های مسروقه را در مجموع حدود 10 میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/osez

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا