اجتماعیویژه

در برابر متخلفان زیست محیطی کوتاه نخواهیم آمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: برای مقابله با تخلفات زیست محیطی مقتدرانه ایستاده ایم و در برابر متخلفان هیچگونه مسامحه ای نخواهیم داشت.

به گزارش  ندای قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، سید رضا موسوی مشکینی در جمع نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهرک قدس به مناسبت هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: دولت سیزدهم به دنبال همراهی و همدلی با مردم در مسیر توسعه و پیشرفت و تعالی کشور است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده زیست محیطی دولت در یکسال گذشته، خاطرنشان کرد: در استان قم نیز با هماهنگی و تعامل دستگاههای اجرایی، برنامه ها و اقداماتی بسیار خوبی برای رفع موانع و مشکلات، بهبود وضعیت و مقابله با تخلفات زیست محیطی در ابعاد مختلف به انجام رسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به راه اندازی سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم پس از یک دهه معطلی، خاطرنشان کرد: چهارمین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر مقدس قم نیز در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان از منابع سفر ریاست جمهوری به استان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای کاهش آلودگی های زیست محیطی در بخش سلفچگان، با حمایت های استاندار محترم اقدامات مهم و اساسی صورت گرفته است، تصریح کرد: از فعالیت واحدهای صنعتی در این منطقه که نسبت به اخطارهای زیست محیطی کم توجه باشند، جلوگیری بعمل خواهد آمد.

موسوی ارتقاء سطح حفاظتی در مناطق و زیستگاههای طبیعی استان قم با تلاش شبانه روزی محیط بانان را مورد توجه قرار داد و گفت: در یکسال گذشته علاوه بر بهبود وضعیت معیشتی محیط بانان، یک پاسگاه محیط بانی در منطقه حفاظت شده پلنگ دره احداث و دو پاسگاه نیز در مناطق بازسازی شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در تأمین امنیت و سلامت عمومی جامعه، بر ضرورت مشارکت و همراهی همه مردم و مسؤولان برای تحقق اهداف زیست محیطی در استان قم تأکید کرد و گفت: این اداره کل برای مقابله با تخلفات زیست محیطی مقتدرانه ایستاده و در برابر متخلفان هیچگونه مسامحه ای نخواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در پایان پاسخگوی پرسش ها و درخواست های مردم شریف این منطقه بود و با تعدادی از شهروندان به گفتگو پرداخت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/25l7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا