اجتماعیویژه

خروش مردم قم درمحکومیت حادثه ترویستی حرم شاهچراغ (ع)

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت :

راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)  همزمان با سراسر کشورروزجمعه  بعد از اقامه نماز جمعه قم برگزار شد.

به گزارش ندای قم ،مردم شهیدپرور استان قم از مصلای قدس به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی کرده و در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) شعارهایی از جمله «مرگ بر وهابی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آل سعود خائن» و «ننگ بر فتنه‌گر» را به سر دادند.

مردم همیشه در صحنه و بصیر قم در این راهپیمایی با محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه، نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش گذاشتند.

«ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» و «آشوب گر، آشوب گر، ننگ به نیرنگ تو» از جمله دیگر شعارهایی بود که توسط مردم انقلابی قم فریاد زده شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین برخورد قاطع با حرمت شکننان و برهم زنندگان نظم و امنیت کشور را خواستار شدند.

اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، بانوان، طلاب، اساتید حوزه و اعضای جامعه مدرسین در این راهپیمایی حضور داشتند.

مردم قم در این راهپیمایی با سردادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از تلاش‌های نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی در راستای حفظ امنیت مردم تقدیر کرده و خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه پایانی محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) اعلام کرد : ما متهم اصلی این جنایت ها را حکومت مستکبرو رو به زوال آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و حکام دست نشانده منطقه ای استکبار ( مثلث عبری-عربی- غربی ) می دانیم و یقینا این حکام زورگو و جنایتکار خاصه حاکمان سرسپرده منطقه تاوان جنایات سنگین خود را خواهند پرداخت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2frb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا