اجتماعی

حضور پرشور درمراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل  و راهپیمایی ۱۵خرداد

دعوت شورای هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی  از مردم قم؛

شورای هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایتمدار قم برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام تاریخی ۱۵ خرداد دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای قم به نقل از شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی قم، در این بیانیه آمده است: چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی عبد صالح خدا و ارتحال جانکاه خورشید فروزان عالم اسلام و ستاره درخشان آسمان عرفان، سرور مجاهدان، امام حق و احیاگر اسلام ناب محمدی است. امام خمینی فقیه مجاهدی است که با منطق نبوی، شجاعت حیدری و قیام حسینی خود کرامت را به مستضعفان، عزت را به مومنان و شوکت را به مسلمانان و معنویت را به دنیای مادی ارزانی داد.

بیانیه افزوده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید نظام مقدس اسلامی، مردم شریف انقلابی را به شرکت در آیین‌های نکوداشت مقتدای آزادگان دعوت می کند.

بیانیه حاکی است: بدین منظور مجلس بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) از سوی ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری روز جمعه ۱۳ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

همچنین بزرگداشت ارتحال امام راحل و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم روز شنبه ۱۴ خرداد و از نماز مغرب و عشاء امام خمینی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jypo

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا