اجتماعی

تمام دادرسی‌ها به صورت الکترونیک می شود

 رئیس کل دادگستری استان قم  :

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: در ۲ ماهه نخست سال‌جاری جمعا یک هزار و ۲۲۵  دادرسی‌الکترونیک درمحاکم قضایی و حقوقی دادگستری ‌استان قم انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در رابطه با اقدامات دادگستری استان قم در خصوص انجام دادرسی الکترونیک در محاکم دادگستری این استان، با تاکید بر کوتاه کردن زمان رسیدگی‌ها، اظهارکرد: با راه‌اندازی سیستم دادرسی‌الکترونیک دیگر نیازی به انتقال مددجو به خارج از زندان نیست . به همین منظور همچنین در راستای اجرای طرح تحول و هوشمند سازی قوه قضاییه و استفاده از فناوری دادگستری استان قم برای انجام تمام دادرسی‌ها به صورت الکترونیک تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادهای ارفاقی، تاسیسات حقوقی و دادرسی‌های الکترونیک توسط قضات، افزود: در ۲ ماهه نخست سال‌جاری جمعا یک هزار و ۲۲۵  دادرسی‌الکترونیک درمحاکم قضایی و حقوقی دادگستری ‌استان قم انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان قم در گفت‌وگو با میزان،  راه‌اندازی و بهره‌مندی از  فناوری‌های الکترونیک در قوه قضاییه را از توفیقات و فرصت‌های مهم ارزیابی کرد و افزود: از تعداد کل دادرسی‌های الکترونیک انجام شده در سال‌جاری ۵۴۰ مورد در فروردین و ۶۸۵ مورد آن در اردیبهشت‌ماه صورت گرفته است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6pej

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا