اجتماعی

تحویل ۱۱۰۰ کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبرداد:

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و ۱۰۰ قطعه کارت سوخت جامانده در جایگاه‌های بنزین این استان به مالکان تحویل داده شده‌است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم محمدحسین گلاب درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال حدود ۶ هزار قطعه کارت سوخت درمجاری عرضه بنزین استان قم جامانده که از این تعداد چهار هزار و ۹۰۰ قطعه کارت ابطال شد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش زمان صدور کارت سوخت، از شهروندان درخواست داریم نسبت به حفظ و نگهداری از آن خود دقت لازم را داشته باشند، ضمن اینکه اگر کارت مفقود شده مورد سوءاستفاده قرار گیرد، مسوولیت‌ آن بر عهده مالک کارت است.

وی ادامه داد: به‌محض این‌که کارت سوختی در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند مسوولان جایگاه موظف هستند اطلاعات کارت را در فرمت خاصی ثبت و در تابلو اعلانات جایگاه نصب کنند و پس از گذشت ۱۰ روز، کارت‌های سوخت جامانده را در تاریخ‌های یکم، یازدهم و بیست و یکم هر ماه تحویل ناحیه مرکزی این شرکت دهند و مالک کارت می‌تواند با ارائه مدارک آن را تحویل بگیرد.

گلاب خاطرنشان کرد: چنانچه ظرف ۲۰ روز از تاریخ تحویل کارت‌ها به ناحیه مرکزی، مالک مراجعه نکنند، کارت‌های جامانده ابطال شده و به ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ارسال می‌شود.

شرط غیرفعال شدن کارت سوخت

وی در ادامه بیان کرد: مالکان خودروها برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت شخصی، حداقل یک‌بار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنند.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم افزود: مالکان خودرو باید در صورت نداشتن کارت سوخت شخصی نسبت به ثبت درخواست المثنی در دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.آنان همچنین علاوه بر دریافت سهمیه یارانه‌ای در صورت اتمام آن می‌توانند از همان کارت برای دریافت بنزین آزاد نیز اقدام کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/09ba

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا