اجتماعیویژه

برای مبارزه با تخلفات و زمین‌خواری چک سفید امضا می‌دهیم

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم ؛

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: اگر مسئولی در حوزه خدمتی و اطراف خود یک سوء جریان و فسادی را مشاهده کند و آن را اعلام نکند خود تخلف است و به عنوان ترک فعل می‌تواند اعلام شود.

به گزارش ندای قم ، سعید کاویانی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در گفت‌وگویی در خصوص تخلفات ساخت‌وسازهای غیرمجاز روستایی، اظهار کرد: نقش نهادهای نظارتی و گزارشاتی که بدست می‌رسد در اعلام این تخلفات بسیار تاثیرگذار است.

وی دهیاران و بخش‌داران باید ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاها را گزارش دهند، مطرح کرد: اگر مسئولی در حوزه خدمتی و اطراف خود یک سوء جریان و فسادی را مشاهده کند و آن را اعلام نکند خود تخلف است و به عنوان ترک فعل می‌تواند اعلام شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم از برگزاری سمینار شهرداری قم در سال گذشته یاد کرد و گفت: دستگاه قضایی در این سمینار رهنمودهای لازم را به شهرداری و شوراها ارائه کرد.

وی با بیان اینکه اگر شوراها تخلفی ببینند و اعلام نکنند خودشان دچار تخلف شده‌اند، تصریح کرد: برای مبارزه با تخلفات و زمین‌خواری چک سفید امضا می‌دهیم.

کاویانی در پایان خاطرنشان کرد: برخی ملاحظات در صدور احکام تخلفات وجود دارد ولی اگر تخلفات در ابتدا شناسایی شده و معرفی شوند این ملاحظات کاهش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sxey

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا