اجتماعی

انهدام باند سارقان منازل فصلی

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 8 تن از اعضای باند سارقان منازل فصلی در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 25 فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش پایگاه خبری ندای قم  به نقل  ازپلیس قم ،سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل فصلی روستاهای شهرستان کهک، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهای پراید سفید و نقره ای در محل های سرقت حضور یافته و ضمن شناسایی منازل فصلی خالی از سکنه در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می کنند، بنابراین کارآگاهان اعضای این باند را شامل 4 نفر سارق و 4 نفر مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در عملیات های غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته با توجه به شواهد موجود به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار میرفیضی در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده برای افراد دستگیر شده و تحویل آن ها به مرجع قضائی استان از مردم خواست، منازل خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز و حتی الامکان منزل را به افراد معتمد روستاها جهت سرکشی اعلام نمایند.

توقیف بونکرگازحامل مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان قم  در بخش  دیگری از سخنان خود ازدر تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلی بونکر حمل گاز، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران  پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی به محور مواصلاتی “سلفچگان” اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو موصوف را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: به منظور برقراری ایمنی، واحدی از کارکنان آتش نشانی در محل حاضر و پلیس پس از بازشدن دریچه انتهایی بونکر ضمن تجهیز به کپسول اکسیژن، وارد بونکر شده و 13 گونی مواد مخدر شامل 197 کیلوگرم تریاک و 47 کیلوگرم مرفین کشف و متهم دستگیر شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/afr8

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا