اجتماعی

انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی شهرستان قم از متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان محتویات داخل خودرو در استان خبر داد.

‌ سرهنگ  امیر مختاری در تشریح این خبر افزود: با توجه به روند افزایشی سرقت از محتویات داخل خودرو موضوع جهت پیگیری و احقاق حقوق مالباختگان در دستور کار ماموران کلانتری۲۵ فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران طی یکسری اقدامات تخصصی،اطلاعاتی و عملیاتی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی محل اختفا باند ۶ نفره سارقان سابقه‌دار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در حالی که در حال طراحی انجام سرقت بودند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: در بازرسی از محل مورد نظر یک قبضه سلاح شکاری و ۱۵ فشنگ مهمات مربوطه آلات، ادوات و ابزار ارتکاب جرم کشف شد. سرهنگ مختاری ادامه داد: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف حدود ۱۸ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم از کشف حدود ۱۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری ” تیبا” در این استان خبر داد.

سرهنگ” حسن هاشم نیا” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی احدی از قاچاقچیان مواد مخدر به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت دارد، باعث شد موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گیرد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم در استان یزد زندانی رای باز بوده که با تمرکز اطلاعاتی بر روی نامبرده یک دستگاه خودروی سواری تیبا از وی شناسایی و در هنگام انتقال محموله مواد مخدر متوقف شد.

هاشم‌نیا ادامه داد: در بازرسی از داخل خودروی موصوف، در جاساز تعبیه شده در کف خودرو، تعداد ۳۷ بسته مواد مخدر به وزن ۱۷ کیلو و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qpww

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا