اجتماعی

افت ولتاژ در هسته مرکزی شهرقم برطرف می شود

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قم:

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: ما هر سال در همه بخش‌ها شاهد رشد مصرف نسبت به سال قبل هستیم، این در حالی است که سال گذشته بر اساس اجرای برنامه‌های تدوین شده و با وجود اضافه شدن ۱۶ هزار مشترک جدید، در بخش خانگی، رشد مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن صفر بود.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، سید محمد ارجمندزاده با بیان این‌که برنامه‌ریزی برای مدیریت پیک‌بار تابستان ۱۴۰۲ از سوی وزارت نیرو از مهرماه سال گذشته آغاز شده، افزود: سهمیه مدیریت بار استان قم در تابستان سال جاری را ۱۵۱ مگاوات برای تمامی تعرفه‌ها است و اهتمام و خط قرمز وزارت نیرو جلوگیری از بروز خاموشی‌های بی‌برنامه و گسترده در شهرها می‌باشد.
وی اضافه کرد: در سال جاری سهم مدیریت مصرف صنعت ۶۵ مگاوات و بخش کشاورزی ۲۴ مگاوات تعیین شده که با هماهنگی‌های لازم با مدیران کل صنعت و معدن و جهاد کشاورزی در تلاش هستیم، مدیریت بار در ساعات اوج مصرف محقق گردد.
وی با بیان این‌که دولت و وزارت نیرو بیشترین برنامه‌ریزی و انتظار مدیریت مصرف و همکاری را برای بخش عمومی و اداری در نظر دارد، گفت: با توجه به این‌که مشترکین در این بخش قابل رصد هستند، کنترل‌پذیری و قطع از راه دور مشترکینی که از مصرف تعیین شده تخطی می‌نمایند در دستور کار قرار خواهد گرفت.
امسال تمامی چاه‌های کشاورزی کنترل‌پذیر هستند
ارجمندزاده با بیان این‌که امسال تمامی چاه‌های کشاورزی کنترل‌پذیر هستند، خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی ابتدا مدیریت مصرف آب و بعد برق مطرح است که تمهیدات ویژه در این زمینه در نظر گرفته شده‌است.
وی با اشاره به مشکل افت ولتاژ در هسته مرکزی شهر گفت: با احداث و راه‌اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت سیکل ترکیبی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
وی قم با تقدیر از ادارات و دستگاه‌هایی که سال گذشته در مدیریت بار با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری داشتند، بیان کرد: سال گذشته شهرداری با مدیریت بار به‌ویژه در بوستان‌های سطح شهر همکاری خوبی با این شرکت داشت که امیدواریم با مساعدت و همکاری کلیه مشترکین برق به‌ویژه ادارات و دستگاه‌های دولتی و اجرایی، تامین برق مطمئن و پایدار در شبکه برق محقق گردد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4vqx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا