اجتماعی

استفاده ازهمه توان سپاه برای برگزاری شایسته اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) مطرح کرد ؛

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: سپاه استان قم همه توان خود را برای برگزاری بهتر و شایسته‌تر اردوهای راهیان نور دانش آموزی و عمومی بکار می گیرد.

به گزارش ندای قم به نقل  از خبرگزاری بسیج  ، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در دیدار تعدادی از اعضای سازمان دانش آموزی استان قم که در ستاد فرماندهی سپاه استان صورت گرفت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان در دیدار 19 دی مردم قم بار دیگر بر جهاد تبیین تاکید کردند و این موضوع تکلیف همه ما را بیش از پیش سنگین می کند.

سردار موحد تاکید کرد: سرعت عمل مردم قم در درک پیام حضرت امام(ره)، پشتیبانی بازاریان از قیام ایشان، پیشگام بودن مردم در ایثار و شهادت و تقدیم جان در راه خدا و اسلام و بهنگام بودن، نکات برجسته رهنمود رهبر انقلاب در سخنرانی 19 دی بود.

وی تصریح کرد: اگر موضوع جهاد تبیین را به موقع در در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج ودنبال می‌کردیم، جوانان و نوجوانان ما گرفتار امواج فریب دشمن در اغتشاشات نمی‌شدند.

فرمانده سپاه استان قم گفت: هر چه بیشتر از عمر انقلاب می‌گذرد، دشمن بیشتر متوجه سقوط خود و رسیدن انقلاب به نقطه آرمانی آن یعنی اتصال به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) است، می‌شود.

وی یادآور شد: آمریکا برای برنامه کانال‌های تلویزیونی از مردم خود مالیات می‌گیرد در حالی که همان برنامه‌ها را بصورت رایگان برای به انحراف کشاندن جوانان ما پخش می‌کند و ما باید تلاش کنیم نقاط ضعف را از بین برده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

سردار موحد همچنین با اشاره به راه اندازی اردوهای راهیان نور دانش آموزی از آذرماه سال جاری، گفت: سپاه استان قم همه توان خود را به میدان آورده تا در کنار تلاش‌های استانداری و آموزش و پرورش، این حرکت عظیم فرهنگی به بهترین و شایسته‌ترین صورت ممکن برگزار شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/icw3

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا