اجتماعی

استان قم رتبه اول شورای هماهنگی کشور را کسب کرد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم خبرداد:

ندای قم/محسن عبداللهی؛ اولین جلسه هم اندیشی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با مدیرکل و کارشناسان دفتر امور استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با محوریت “طرح تبیین روایت جهاد – رقابت خدمت” برگزار و بر اساس ارزیابی به عمل آمده در بین استانها، استان قم رتبه اول شورای هماهنگی کشور را کسب کرد.

به گزارش ندای قم ،مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران استان قم در این جلسه  به تشریح عملکرد این شورا در استان پرداخت و گفت: مبنا و کلید حل مسائل در استان قم شورای هماهنگی مدیران است که با همفکری مدیران محترم در تمام زمینه ها و رویدادها اقدامات ارزنده ای انجام شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

وحید وزیری راد افزود: از اقدامات این شورا می توان به تشکیل قرارگاه مردمی سازی و توزیع هدفمند یارانه ها با حضور کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، فرمانداری و پلیس +10 به صورت متمرکز و به منظور تسریع در پاسخگویی به مراجعین و جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی مردم شریف استان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: تدوین برنامه مسجد محور جهت توضیح روند توزیع یارانه ها و پاسخگویی به سوالات مردمی با حضور مدیرکل و مدیران و کارشناسان به صورت تیمهای جداگانه در مساجد استان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از ازدحام مردم در ادارات یکی دیگر از اقدامات این شورا در استان است.

وحید وزیری راد با اشاره به لزوم تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از برنامه های این شورا تدوین برنامه حضور مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان و همچنین معاونین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور حضور در برنامه های ملاقات مردمی نمایندگان محترم مجلس و مساعدت نمایندگان محترم در پاسخگویی و حل مشکلات مراجعین محترم بوده است.

وی همچنین توسعه برنامه میز خدمت در مصلاهای نمازجمعه و ادارات تابعه و همکاری با سازمان بسیج کارگری در فرایند پاسخگویی به مردم و دیدارهای چهره به چهره و انجام بازدیدهای سرزده از شرکتهای استان توسط مدیرکل و معاونین و بررسی وضعیت کارگران و اشتغال در استان را از دیگر اقدامات این شورا برشمرد و بر لزوم فعال بودن و پویا بودن شورای هماهنگی در جهت بهبود وضعیت جامعه تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور پیشگیری از تنش ها تأکید کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sn7a

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا