اجتماعی

اجرای ۲۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته ملی کودک

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  خبرداد:

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از اجرای ۲۰ برنامه متنوع در استان به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش ندای قم،محمد غفاری،سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: مهمترین برنامه این هفته جشنواره قصه گویی در خانه تاریخی  زند و شادپیمایی عروسک‌ها در بوستان علوی است.

محمد غفاری با بیان اینکه قصه گویی ریشه در همه هنر‌ها دارد و به صورت هدفمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال می‌شود، افزود: امسال در بخش استانی جشنواره قصه گویی ۱۴۰ قصه در قالب ویدیو و پادکست ارسال شد که در نهایت ۳۳ قصه گوی قمی آثارشان به مرحله نهایی داوری رسید.

او گفت: قرار است در این جشنواره از ۷ قصه گوی برتر در رده سنی نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تجلیل و این افراد به جشنواره منطقه‌ای قصه گویی راه می‌یابند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: برگزاری کارگاه خوشنویسی و نقاشی، هیاهوی کودکی و رنگ شادی با محوریت بازی‌های محلی و جشن‌های فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کانون در تابستان امسال از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است.

غفاری گفت: ویژه برنامه شادپیمایی نیز که یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود، روز پنج شنبه ۲۱ مهر در بوستان علوی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/w1ui

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا