اجتماعی

اجرای رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه نوروز

فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:

فرمانده انتظامی استان قم گفت: رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه نوروز 1402 ، از 24 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین سال 1402 ادامه خواهد داشت.
به گزارش ندای قم ، سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه برگزاری رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه نوروز 1402 ، اظهار داشت: با توجه به اینکه همیشه در پایال سال با تردد افزایش سفرها مواجه خواهیم بود ، قاعدتاً بر اساس برنامه ای که در قالب کشوری و استانی تهیه شده، نیروی انتظامی نیز در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان مثل اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و راهداری همراه و همگام خواهد بود.
وی افزود: استان قم با توجه به شرایط خاص خود تقریباً نسبت به میانگین کشوری ، سفرهای بیشتری در آن صورت می گیرد، امسال نیز با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از 24 اسفند طرح نوروزی آغاز و تا 14 فروردین سال 1402 ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: امیدواریم در این طرح بتوانیم در حوزه تسهیل سفرها، روان سازی ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات، خاصه تصادفات فوتی اقدامات موثری را انجام بدهیم.
سردار میرفیضی اضافه کرد: در استان بیش از 413 گشت خودرویی و موتوری و در کنار آنها امدادی وجود دارند و 117 پایگاه نیز از طریق دستگاه های خدماتی و پلیس استقرار دارند که در طول این مدت به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
فرمانده انتظامی استان قم به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: از رانندگان و کسانی که قصد تردد وسفر را در ایام تعطیلات نوروزی دارند درخواست داریم با پلیس همکاری داشته و مواردی که پلیس به آنها تاکید می کند را مدنظر قرار داده و سعی کنند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز رعایت تا خدایی ناکرده دچار حادثه ای نشوند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ph79

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا