اجتماعی

آزادی 68 زندانی و انجام 2 هزار و 485 مشاوره

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم خبرداد:

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم از آزادی 18 زندانی به همت خیرین حقوقدانان قم از ابتدای سال جاری خبر داد و گقت: طی دو سال گذشته 68 زندانی با کمک این سازمان از زندان آزاد و به آغوش جامعه برگشته‌اند.

به گزارش ندای قم ،حسین کاظمی روز یکشنبه در بازدید فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌ طالب(ع) از سازمان بسیج حقوقدانان قم، طی سخنانی بیان کرد: طی دو سال گذشته افزون بر ۷ هزار بسته معیشتی بین خانواده زندانیان و یکی از مناطق کم برخوردار استان توزیع‌ شده است.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم اضافه کرد: همچنین با همکاری حقوقدانان جهادی جلسات مستمر مشاوره‌ای و آگاهی بخشی در زندان‌ها و سطوح مختلف و موردنیاز استان با حضور وکلا و مشاوران بسیجی در حال انجام است.

کاظمی با اشاره به برگزاری چندین همایش با موضوع تبیین مسائل روز کشور و منطقه، گفت: همسویی و ارتباط خوبی بین این سازمان و نهادهای بالادستی قوه قضاییه حاکم است.

وی آگاهی بخشی و جلسات مشاوره‌ای را از مهم‌ترین کار ویژه‌ بسیج حقوقدانان قم در قالب اردوهای جهادی یادکرد و افزود: به‌موازات حضور وکلا و مشاوران بسیجی در برنامه های جهادی، دوره‌های توانمندسازی و ارتقای علمی اعضای این سازمان نیز در قالب دوره‌های مختلف انجام می‌گیرد.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف مشاوره‌ای در سطح زندان‌ها، نمایشگاه‌های عمومی و غیره، اظهار داشت: طی یک سال گذشته درمجموع افزون بر 2 هزار و 485 ساعت مشاوره حقوقی توسط سازمان بسیج حقوقدانان قم انجام‌ گرفته است.

 

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ogyj

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا