حوزه علمیهویژه

پاسخ های دقیق و علمی به شبهات درباره نهضت حسینی داده شود

آیت الله فاضل لنکرانی:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید دانشمندان و وعّاظ در سخنرانی‌هایشان، پاسخ دقیق و علمی شبهات درباره نهضت حسینی علیه‌السلام را تبیین کنند تا نقشه دشمنان در این زمینه خنثی شود.

به گزارش ندای قم ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در دیدار جمعی از مسئولان مؤسسه وارث الانبیاء وابسته به عتبه مقدسه حسینیه علیه‌السلام دفتر قم با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های گسترده مؤسسه وارث الانبیاء، گفت: الحمدلله به برکت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، عتبه حسینیه و فروعات علمی آن، مانند مؤسسه وارث الانبیا، توانسته خدمات عظیم و گسترده‌ای طیّ این سال‌ها انجام دهد و برکات آن برای همه روشن است.

وی با اشاره به عظمت واقعه عاشورا، این وادی را بسیار وسیع دانسته و افزود: هر چقدر بگوییم و بنویسیم باز هم مسائل مهمی در ابعاد مختلف این نهضت جهانی و جاودان باقی می‌ماند که باید مثل این مؤسسه‌ی با برکت، تمام اهتمام و سعیش را در ترویج معارف حسینی علیه‌السلام بیش از پیش به کار گیرد.

استاد حوزه علمیه قم، با اشاره به شبهاتی که معاندان و دشمنان اسلام هر ساله درباره نهضت حسینی علیه‌السلام مطرح می‌کنند بیان کرد: باید دانشمندان و وعّاظ محترم در سخنرانی‌هایشان، پاسخ دقیق و علمی این شبهات را تبیین کنند تا نقشه دشمنان در این زمینه خنثی شود و این مؤسسه باید شبهات را رصد و با پاسخ آن، در اختیار خطبا و وعاظ قرار دهد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/swic

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا