حوزه علمیهویژه

همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می‌شود

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم :

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در آستانه چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان ، همایش حزب الله زنده است در قم برگزار می‌شود.
به گزارش ندای قم ،حجت الاسلام سعید روستا آزاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به لزوم توجه به جایگاه شهدا و روح بخشی آنان به جامعه، همایش حزب الله زنده است توسط دفتر تبلیغات اسلامی در دوشنبه هفته آینده ترتیب خواهد یافت.
وی ادامه داد: این همایش با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ، رییس دفتر تبلیغات اسلامی و یکی از اساتید دانشگاه لبنان برگزار می‌شود.
وی افزود: سخنرانی خانواده شهیدان زاهدی و نیلفروشان و نکوداشت آنان از دیگر برنامه‌های این همایش است.
روستا آزاد ادامه داد: نمایشگاه غزه نیز در حاشیه همایش برگزار می‌شود و و نیز برخی محصولات دفتر تبلیغات اسلامی مرتبط با حوزه مقاومت و جهاد اسلامی به نمایش در خواهد آمد.
وی گفت:‌ کتاب مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و بورس تحصیلی و دانشجویی شهید نصرالله در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه باقرالعلوم نیز در این همایش رونمایی می‌شود.
وی ادامه داد: طبق این بورس تحصیلی دانشجویان لبنانی که به خاطر شرایط اخیر جنگی این کشور از تحصیل محروم شده اند با تایید وزارت علوم می‌توانند در دانشگاه باقرالعلوم قم تحصیل کنند.
روستاآزاد تاکید کرد:‌ شهدا شورمندی و انگیزش بخشی را به جامعه تزریق می‌کنند و بعد از شهادت سید حسن نصرالله صفحات جدیدی از خلاقیت در دفاع از مقاومت لبنان را شاهد بودیم و این شهید نقش مهمی در ابطال نقشه های شوم استکبار در منطقه داشته‌است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sdx2

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا