حوزه علمیهویژه

مسئولین در انجام امور صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر بگیرند

آیت الله نوری همدانی در دیدار مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی :

آیت الله نوری همدانی گفت: رکن و ستون دین همین مردم هستند و مسئولین باید در انجام کار‌ها صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر بگیرند.

به گزارش ندای قم ، آیت الله نوری همدانی در دیدار میر هاشم موسوی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تسلیت ایام رحلت جانگذار حضرت معصومه (علیها السلام) خدمت رسانی و توجه به مردم را یکی از شاخص‌های ممتاز اسلام بر شمرد و گفت: در معارف اسلامی و روایات اهل بیت (علیهم السلام) خدمت به مردم؛ افضل عبادت بیان شده است و در این زمینه روایات بسیار زیادی داریم، حتی اسلام نسبت به غیر مسلمانانی که با مسالمت در میان مسلمانان زندگی می‌کنند سفارش به محبت و مهربانی کرده است.

مرجع تقلید شیعیان لزوم توجه به اجتماع و بر طرف نمودن نیاز‌های جامعه را یادآور شد و افزود: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت دارد و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیاز‌های مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار باشند.

وی در ادامه افزود: باید دل‌های شما مملو از محبت به مردم باشد؛ چرا که رکن و ستون دین همین مردم هستند، از این رو مسئولین باید در انجام کار‌ها صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر بگیرند و محبت و توجه ویژه‌ای به مردم داشته باشند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rgc9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا