حوزه علمیه

قم باید به شکل ویژه مورد حمایت قرارگیرد

آیت الله اعرافی دردیدار رئیس جهاددانشگاهی کشور :

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت :شهر قم شهری است که باید به شکل ویژه آن را مورد حمایت قرار دارد زیرا قم فقط برای قم نیست بلکه برای ایران و همه دنیا است زیرا امروز دانشجویان و طلابی از ۱۲۰ کشور جهان در قم سکونت دارند و موفقیت نهادهای انقلابی چون جهاددانشگاهی در این استان می تواند مبلغ خوبی برای نظام اسلامی باشند.

به گزارش ندای قم،آیت الله اعرافی روز دوشنبه دردیدار دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی رئیس جهاددانشگاهی کشور با ذکر این مطلب که جهاددانشگاهی از نهادهای مبارک انقلاب اسلامی که رهبر انقلاب نیز توجه خاصی به آن دارد اظهارداشت: خوشبختانه جوانان متدین و متعهد و متخصص این نهاد انقلابی گام بسیار خوبی در جهت حل مشکلات کشور برداشته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تولید علم در کشور بیان کرد: توسعه علمی کشور که به حل مسایل کشور و شکوفا کردن همه بخش ها مبدل شود نیازمند هم افزایی است که قطعا جهاددانشگاهی می تواند نقش مهمی در این جریان داشته باشد.

وی اظهارکرد: شهر قم شهری است که باید به شکل ویژه آن را مورد حمایت قرار دارد زیرا قم فقط برای قم نیست بلکه برای ایران و همه دنیا است زیرا امروز دانشجویان و طلابی از ۱۲۰ کشور جهان در قم سکونت دارند و موفقیت نهادهای انقلابی چون جهاددانشگاهی در این استان می تواند مبلغ خوبی برای نظام اسلامی باشند.

 

 

 

رئیس جهاددانشگاهی کشور نیز دراین دیدار ایران را کشوری ثروتمند از نظر منابع انسانی ذکر کرد و گفت: این کشور ظرفیت های بسیاری عالی برای رشد و توسعه در بخش های مختلف دارد که در این زمینه نیازمند هم افزایی ملی برای رشد و تعالی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه های علمیه در رشد و تعالی فرهنگی کشور بیان کرد: جهاددانشگاهی جزو نهادهای انقلابی بوده است که در راستای اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی فعالیت می کند ودر این زمینه می توانیم باب های گسترده فرهنگی، علمی و پژوهشی را با این نهاد محترم باز کنیم و در این مسیر به جریان تولید و فرآوری علوم در خدمت اعتلای نظام اسلامی و جامعه ملی و بین المللی کمک کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/thmb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا