حوزه علمیهویژه

حمایت قاطع مراجع و علما ا از عملیات «وعده صادق»

با صدور پیام ها و گفت و گوهای جداگانه ای صورت گرفت :

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.
به گزارش ندای قم ،مراجع تقلید، علما، شخصیت ها و نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی را ستودند و بر حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.
آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه های مقاومت بسیار بجا و مورد حمایت است‌، ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی پاسخ مقتدرانه و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، پیام تقدیری صادر کرد.
در این پیام تصریح شد: وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»
این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.
حمایت همه جانبه مرکز مدیریت حوزه از اقدام غرورآفرین نیروهای مسلح
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حمایت همه جانبه و تشکر از اقدام سراسر غرور و افتخار نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی به این مسئله تاکید می‌نماید جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.
آیت الله حسینی بوشهری: عملیات وعده صادق دل مظلومین جهان را شاد کرد
آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه تجمع طلاب و فضلا در مدرسه فیضیه قم که ظهر امروز در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد، در گفت وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به آموزه های قرآنی و دینی بیان داشت: از نظر فقه و اسلام در پاسخ به دشمنی که به ما حمله کرد و جنایتی را مرتکب شد، می توان و لازم است به او حمله کنیم.
وی ادامه داد: اقدام سپاه در عملیات شب گذشته پاسخی دندان شکن بود و خود دشمن نیز اعتراف کرد که این پاسخ خارج از تصور آن ها بود؛ حدود ده کشور به کمک اسرائیل آمده بودند و سامانه های مختلف دفاعی و پدافندی فعال شده بودند تا جلوی پهپادها و موشک های جمهوری اسلامی را بگیرند اما به فضل و وعده خداوند آنچه که باید رخ می داد، اتفاق افتاد.
آیت‌الله مدرسی‌یزدی: رژیم صهیونیستی به شرارت ادامه دهد، عواقب وخیم‌تری در انتظار آنان است
آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با صدور پیامی از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد.
عضو فقهای شورای نگهبان ضمن تقدیر از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن پر قساوت صهیونیستی و حامیانش بدانند که اگر به شرارت ادامه دهند عواقب وخیم‌تری در انتظار آنان است و دوران رذالت‌ها و شرارت‌ها به سر آمده است.
آیت‌الله اعرافی: محور مقاومت، اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم که در حمایت از عملیات نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد، با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، محصور شدن اسرائیل در درون اراضی اشغالی را مایه افتخار اسلام دانست و گفت: امروز همه معادلات تغییر کرده و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محاصره کرده است.
مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد، افزود: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه های غصبی مورد هجوم موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wwem

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا