حوزه علمیه

معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی قم معارفه شد

قم با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ؛

آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور رئیس این دفتر برگزار و مسعود معینی پور برای این معاونت معارفه شد.

به گزارش ندای قم ، آیین تکریم و معارفه معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و همچنین تکریم و معارفه رئیس نمایندگی تهران دفتر روز پنجشنبه  با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: یکی از ویژگی های دفتر تبلیغات اسلامی وجود نیروهای دارای استعداد و ظرفیت های بالا می باشد که در کمتر مجموعه ای قابل مشاهده است و در سال های گذشته نهادهای مختلفی از دفتر تبلیغات اسلامی درخواست نیرو داشته اند که این امر گواهی بر این ادعاست.

وی افزود: معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه اگرچه در سال ۹۸ در قالب معاونت راه اندازی شده است، اما بخش هایی از آن دارای قدمت بیشتری می باشد و ظرفیت های زیادی را داراست.

واعظی خاطر نشان کرد: تعهد و ادای دین معینی پور نسبت به دفتر تبلیغات اسلامی، مثال زدنی است و از ایشان جهت قبول این مسئولیت کمال تشکر را داریم.

وی مساعی و تلاش های در مسیر فعالیت های فرهنگی را دارای حسن فاعلی دانست و گفت: در مسیر هدایت مردم و اعتلای کلمة الله اخلاص و نیت پاک لازم است؛ این گونه فعالیت ها دارای حسن فاعلی هستند و نزد خداوند دارای اجر و پاداش خواهند بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه را قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم معینی پور بتواند با بررسی ظرفیت ها و کمبودهای این معاونت به ارتقای سطح فعالیت های آن بپردازد.

وی با اشاره به ظرفیت های معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه افزود: یکی از اصلی ترین رسالت های این معاونت استحصال ظرفیت های بیرون از مجموعه دفتر تبلیغات و در بین گروه های فعال هنری طلاب است. حوزه دارای فکر و ایده است و می تواند گروه ها و فعالین عرصه هنر را از جهت محتوایی حمایت کند.

واعظی بیان داشت: لازم است ارتباط با بدنه فعال هنری، رسانه ای و فضای مجازی که حاصل تلاش های چند سال اخیر این معاونت در دفتر تبلیغات اسلامی بوده است، حفظ شده و گسترش یابد.

وی با اشاره به اعلام نیاز برخی از مراکز خارج از کشور به تولیدات علمی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ما باید در گام اول در حوزه بین الملل، جهان عرب را مورد توجه قرار دهیم و به آموزش و تربیت نیروهای فعال در عرصه رسانه، هنر و فضای مجازی بپردازیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هرکسی در هر مجموعه ای اگر از خودش راضی شد، این آغاز انحطاط او خواهد بود؛ فاصله بین غایات، آمال و آرمان ها با آنچه در حال حاضر هستیم موجب تحرک و انگیزه ما خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به معارفه حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی به عنوان رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی تهران خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین عزیزی که امروز تکریم می شود دارای ویژگی های فردی مهمی همچون خلیق بودن می باشد و از زحمات ایشان در شعبه تهران دفتر تبلیغات اسلامی تشکر می نماییم و بی شک از ظرفیت ایشان استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/du0f

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا