حوزه علمیهویژه

در پروژه منوریل قم سرمایه‌گذاری بی‌حاصلی مجدد انجام نشود

وصیه یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به آقامیری :

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در پروژه منوریل قم باید تلاش شود سرمایه‌گذاری بی‌حاصلی مجدد انجام نشود.
به گزارش ندای قم به نقل از خبر حوزه ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی روزشنبه در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم با اشاره به اینکه باید به «ما می‌توانیم» اعتقاد داشته باشیم، اظهارداشت : هر کار بزرگ، دشوار و به ظاهر دست نیافتنی با اراده تسلیم خواهد شد.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه جایگاه قم بسیار خاص و ویژه است، عنوان کرد: قم در کشور به عنوان یک شهر مذهبی شناخته می‌شود و معنای مذهبی بودن نیز این نیست که اقتصادی، صنعتی، تجاری و … نباشد.
وی با اشاره به اینکه صنعت، اقتصاد و تجارت قم باید با پیوست مذهبی باشد، مطرح کرد: پیشنهاد داریم در تمام ورودی‌های قم آیه « بَلْدَةٌ طَیِّبَةٌ وَرَبٌّ غَفُورٌ» با خطی درشت و زیبا نوشته شود.
قم از نظر پاکیزگی محیط باید در کشور سرآمد باشد
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه قم در کشور باید به عنوان پاکیزه‌ترین شهر شناخته شود، خاطرنشان کرد: قم از نظر پاکیزگی محیط باید در کشور سرآمد باشد.
وی با اشاره به اینکه پاکیزگی یکی از نمادهای شهر مذهبی است، تصریح کرد: المان‌ها و نمادهای مذهبی پیام‌های بسیاری برای مخاطبین دارند که باید به آن توجه شود.
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه یکی دیگر از نمادهای شهر مذهبی نظم و خدمت است، یادآور شد: باید خدمت‌رسانی به مردم در تمام ابعاد دنبال شود.
وی با اشاره به اینکه در موضوع عفاف و حجاب مسئله مد بسیار مدنظر است، بیان کرد: باید یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید چادر مشکی در قم باشد و تولید آن با کیفیت بالا و ظاهری زیبا انجام شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: قم به عنوان یک شهر مذهبی باید کانون چاپ و نشر و تولید محصولاتی مانند چادر نماز، سجاده، مهر و … باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/28bx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا