حوزه علمیه

خروجی اقدامات و فعالیت‌ها باید در جامعه نمایان باشد

آیت الله حسینی بوشهری:

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار اعضای کنگره ملی شهدای قم با اشاره به فعالیت‌های این کنگره در زمینه‌های گوناگون تصریح کرد:این فعالیت‌ها زمانی تاثیر گذار است که خروجی آن در جامعه نمایان باشد.

به گزارش ندای قم؛ آیت الله حسینی بوشهری در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان با اشاره به فعالیت‌ها این کنگره در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تصریح کرد: این فعالیت‌ها زمانی تاثیرگذار است که خروجی آن در جامعه نمایان باشد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به برگزاری کنگره شهدا گفت: کنگره شهدا به برکت خون پاک شهیدان نه تنها برای قم بلکه برای تمام کشور نور تابناک و دارای برکت خواهد بود.

وی به توطئه دشمنان از بدو انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مدام درگیر مبارزه و دفاع و یا خنثی کردن توطئه‌ها شدیم، پس فرصتی برای انجام کار بنیادین در دهه‌های اول انقلاب به وجود نیامد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام کار‌های بنیادین برای توسعه کشور را ضروری خواند و افزود: کار‌هایی که آن روز‌ها نتوانستیم امروز باید انجام دهیم.

فرمانده سپاه استان هم در این دیدار با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در ۲۶ آبان گفت: برنامه‌های این کنگره با فعالیت ۱۷ کمیته، ۷ کارگروه ویژه و ۵ ستاد از سال ۹۸ آغاز شد.

سردار محمدرضا موحد رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که ۵ عنوان آن با خط بریل است، ساخت سه فیلم سینمایی، نمایش زنده فصل شیدایی با موضوع اعتقادی از خلقت حضرت آدم تا دوران معاصر و برگزاری جشنواره‌های تئاتر وفیلم کوتاه را از اقدامات فرهنگی این کنگره برشمرد.

وی اهدای دو هزار جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت، ساخت و اهدای ۱۷۲ واحد مسکونی برای خانواده شهدای مدافع حرم، تعمیر وسائل خانگی خانواده‌های کم بضاعت را از اقدامات اقتصادی و اجتماعی این کنگره بیان کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/jd96

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا