سیاسیویژه

۸۵۱ هزار و ۲۹۸ نفر درقم واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار قم :

استاندار قم :
۸۵۱ هزار و ۲۹۸ نفر درقم واجد شرایط رای دادن هستند
استاندار قم با بیان اینکه در قم ۸۵۱ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: همه دستگاه‌ها باید برای افزایش مشارکت مردم و برپایی باشکوه انتخابات برنامه داشته باشند.
به گزارش ندای قم ، سیدمحمد آقامیری در نشست هم‌اندیشی با مدیران استان که با هدف بررسی راه‌های افزایش مشارکت در انتخابات برگزار شد، گفت: حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات علاوه بر اینکه مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی است، باعث تشکیل یک مجلس انقلابی و مقتدر می‌شود.
آقامیری با بیان اینکه میزان مشارکت واجدین شرایط شرکت در انتخابات در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود خاطرنشان کرد: اگر امروز به میزان مشارکت مردم و برپایی یک انتخابات باشکوه کم توجهی کنیم این موضوع غیر قابل جبران است.
وی با اشاره به اینکه ۸ هفته تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فرصت باقی است افزود: چشمان دنیا به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران اسلامی دوخته شده و ما همه موظفیم راه‌هایی افزایش مشارکت مردم در انتخابات را بررسی و جامه عمل بپوشانیم.
استاندار با بیان اینکه در قم ۸۵۱ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: میانگین مشارکت مردم در ادوار مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۹ درصد بوده و هدف ما بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است.
وی گفت: باید برای مشارکت گروه‌های مرجع و تعیین کننده خصوصا دانش آموزان و رای اولی‌ها، دانشجویان، نخبگان، جمعیت ایثارگران، ورزشکاران، بازنشسته‌ها و… برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود تا شاهد رشد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو باشیم.
آقامیری در ادامه به حضور بیشتر مدیران در بین مردم و اهتمام به حل مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: مدیران باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند و در اتاق‌هایشان را به روی مردم باز کنند.
در ادامه تعدادی از مدیران استان راه‌هایی را برای افزایش مشارکت مردم از جمله روشنگری و اطلاع رسانی در مورد دستاورد‌ها نظام اسلامی، برپایی میز‌های مناظره و تریبون آزاد، توسعه اردو‌های راهیان پیشرفت‌های کشور و… ارائه دادند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/hmff

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا