سیاسی

همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی پای کار راهیان نور دانش آموزی

استاندارقم تاکید کرد؛

استاندار قم بر ضرورت پای کار آمدن همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای راهیان نور دانش آموزی تاکید کرد.

به گزارش ندای قم، سید محمدتقی شاهچراغی روز دوشنبه ۱۴ آذرماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به محدودیتهای کرونایی سالهای گذشته در برگزاری اردوی راهیان نور گفت: برگزاری اردوی راهیان نور در سالجاری اهمیت بسیار بیش‌تری نسبت به سالیان گذشته دارد.

استاندار قم با اشاره به نقش فرهنگی و تربیتی اردوهای راهیان نور بر دانش آموزان بیان کرد: باید همه تلاش استان بر فراهم کردن بسترهای لازم برای انتقال مفاهیم ارزشی این اتفاق مهم به دانش آموزان باشد.

شاهچراغی در ادامه ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در حوزه تأمین امکانات اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد هزینه‌های پرداختی دانش آموزان کاهش یابد.

وی افزود: باید جدول ریز نیازمندی‌ها تهیه و از ظرفیت‌های مختلف مردمی برای تامین آنها استفاده کنیم.

نظام مسائل دانشگاه های استان قم تدوین می شود

شاهچراغی همچنین  صبح روزدوشنبه  در بازدید از دانشگاه صنعتی قم با اشاره به عملکرد مثبت و موثر علمی دانشگاه های استان قم گفت: برای تسریع در این حرکت نیازمند شناسایی مسائل و راه حل آنها هستیم.

استاندار قم با اشاره به رایزنی موردی در دولت برای حل مشکلات دانشگاه های استان گفت: به دانشگاه قم بعنوان دانشگاه معین استان پیشنهاد دادیم نظام مسائل دانشگاه های استان را تدوین و راه حل انها را ارائه کند تا در دولت برای حل آن مسائل رایزنی کنم.

وی با اشاره به آمادگی استان برای توسعه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: یکی از مشکلات اساسی قم نبود زمین دولتی در محدوده های شهری است  که توسعه مراکز مهم را با مشکل روبرو کرده است

شاهچراغی در ادامه تحول در مدیریت و نگاه مدیران را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و حل مشکلات کشور  بیان کرد و افزود: حضور میدانی مدیران و نظارت مستمر و موثر آنها می تواند جهش جدی در پیشرفت کشور ایجاد کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/39ip

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا