سیاسی

نباید اجازه داد دشمن با سوء استفاده از مشکلات به انقلاب ضربه بزند

امیرآبادی نماینده مردم قم مطرح کرد :

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و اقدامات دولت، دشمن در جنگ ترکیبی شکست می‌خورد.
به گزارش ندای قم ،احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شواری اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به اینکه دشمن به بهانه حقوق بشر و دفاع از حقوق زنان برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در سطح کشور برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی انجام داد، گفت: دشمن در برنامه‌ای یک‌ساله و اختصاص ۳.۵ میلیون دلار برای گسترش اغتشاشات و کشاندن آن به مناطق مختلف کشور و شهر‌ها برنامه ریزی کرد.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران با پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و اقدامات دولت شکست می‌خورد، افزود: دشمن در اقدامات اخیر خود به دنبال ایجاد ناآرامی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و مقابله با دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به توطئه افکنی دشمنان در زمینه دستیابی ایران به فناوری صلح‌ آمیز هسته‌ای و جنگ تبلیغاتی برای ایجاد ایران هراسی اشاره کرد و گفت: در این توطئه دشمن به دنبال کاهش نفوذ و و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه است.
امیرآبادی افزود: دشمن در برجام توانست بخش عمده‌ای از مراکز هسته‌ای ایران را به تعطیلی بکشاند و بعد از آن هم در برجام دیگری قصد کاهش قدرت موشکی ایران و قرار دادن مردم در مقابل مسئولان را داشت که با حمایت مردم در این موضوع شکست خورد.
وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر برخی اقدامات دولت در راستای اصلاح امور و حل مشکلات را متوقف کرد، افزود: با تعامل خوبی که بین دولت و مجلس و قوه قضاییه به منظور حل مسائل وجود دارد نباید اجازه داد که دشمن با سوء استفاده از برخی مشکلات به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
امیرابادی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کنونی جامعه بخاطر کم‌کاری مجلس، بخشی مرتبط با اقدامات دولت مستقر و بخشی نیز بخاطر اقدامات دولت سابق است، ابراز داشت: در دولت قبل هیچ پروژه ای مرتبط با تولید گازی انجام نشد و این مسأله امروز سبب گرانی در برخی از مصالح ساختمانی و همچنین کاهش راندمان تولید و اختصاص گاز صنعت به بخش خانگی شده؛ دولت سیزدهم فعالیت های خوبی برای تامین و جبران انرژی آغاز کرده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zxbc

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا