سیاسیویژه

مدیران ناکارآمد عزل می شوند

دستور ویژه دکتر آقامیری برای ارزیابی عملکرد مدیران استان قم:

دکتر آقامیری استاندار قم در نامه‌ای به مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم دستور داد تا عملکرد مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان را مورد ارزیابی قرار دهد.
به گزارش ندای قم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، دکتر سیدمحمد آقامیری روز دوشنبه طی نامه‌ای به محمدحسن حسین‌زاده مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم دستور داد تا عملکرد مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان را مورد ارزیابی قرار دهد.
استاندار قم در این نامه هدف از این ارزیابی را عزل مدیران ناکارآمد و نصب مدیران متعهد و متخصص در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی در استان ذکر کرده است.
براساس نظر دکتر آقامیری؛ برگزاری منظم ملاقات‌های چهره به چهره مدیرکل با مردم در راستای حل مشکلات آن‌ها، رسیدگی ویژه به مصوبات و دستورات استاندار، پاسخگویی مناسب و درست به مکاتبات استانداری، اقدمات موثر در راسای شناسایی گلوگاه‌های فساد و تلاش جهت رفع آن‌ها، انجام مناسب و به موقع کلیه ماموریت‌های دستگاهی و اجرای برنامه‌های ابلاغی در سال از مهم‌ترین شاخصه‌های ارزیابی مدیران استان خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/lf02

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا