سیاسی

 لزوم تبیین آسیب‌های تک فرزندی برای مردم

استاندار قم تاکید کرد؛

استاندار قم گفت: باید مردم بدانند که تک فرزندی چه آسیب‌هایی برای خانواده و چه آسیب‌هایی برای خود فرزند به همراه خواهد داشت.

به گزارش ندای قم ، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه کارگروه خانواده استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به مشکلاتی که در حوزه خوابگاه دانشجویی داریم، باید از ظرفیت‌های مختلف در راستای رفع این مشکلات استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خیرین یک ظرفیت بسیار عالی در قم هستند، مطرح کرد: خود دانشگاه‌ها باید با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و به دنبال استفاده از این ظرفیت باشند.

استاندار قم با اشاره به مشکل تسهیلات ازدواج  پرداخت نشده، عنوان کرد: این موضوع در جلسه شورای بانک‌های استان پیگیری شود تا اگر موانعی چه در سطح استانی و چه در سطح ملی وجود دارد مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص بحث فرزندآوری، خاطرنشان کرد: در این حوزه باید دستگاه‌های فرهنگی را پای کار آورد و مسیر حرکتی برای این نهادها مشخص شود.

شاهچراغی با بیان اینکه در حوزه تبیین نیز باید ورود پیدا کنیم، تصریح کرد: باید مردم بدانند که تک فرزندی چه آسیب‌هایی برای خانواده و چه آسیب‌هایی برای خود فرزند به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kzzx

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا