سیاسی

سید حسن نصرالله، قهرمان جاویدان عرصه مقاومت

در بیانیه «انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم» مطرح شد:

بیانیه «انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم» در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و محکومیت جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی
به گزارش ندای قم ،خبر شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله، دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان، قلب تمامی آزادگان جهان و به‌ویژه جامعه رسانه‌ای کشور را داغ‌دار کرد. مردی که همواره ایستاده در برابر طاغوتیان، با شجاعت و ایمان، از حقانیت اسلام و آزادی ملت‌های مظلوم دفاع کرد و در نهایت با خون پاک خود، راه مقاومت را جاودانه ساخت.
▪️شهادت این بزرگ‌مرد عرصه جهاد، نقطه‌ای تازه در مسیر مبارزه با ظلم و ستم است. قرآن کریم می‌فرماید: «فَلا تَضْعُفُوا وَ تَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ» (محمد: ۳۵)؛ پس هرگز سستی نکنید و دشمنان را به صلح و سازش نخوانید، چرا که شما برتر هستید و خدا با شماست. سید حسن نصرالله، با اخلاص و ایمان راسخ، تا آخرین نفس به این آیه شریفه عمل کرد و با شهادت خود، پیامی محکم و شفاف برای تمام مستکبران جهان فرستاد: مقاومت همچنان زنده است و هرگز تسلیم نخواهد شد.
انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم، شهادت این بزرگمرد عرصه مقاومت را به پیشگاه مقدس امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدّظلّه‌العالی)، ملت بزرگ لبنان و همه ملت‌های مسلمان، تمامی مبارزان جبهه مقاومت و جامعه مطبوعاتی تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای این شهید والامقام، علو درجات و برای خانواده و هم‌رزمان ایشان صبر و اجر مسئلت داریم.
انجمن صنفی کارفرمایی مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم
7 مهر ماه 1403

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/0urk

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا