سیاسی

رسالت اصلی مدیران حل مشکلات مردم است

استاندار قم:‌

استاندار قم گفت: رسالت اصلی مدیران این استان حل مشکلات مردم است و بسیاری از این مشکلات به راحتی قابل حل شدن می‌باشد.

به گزارش ندای قم ، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای برنامه‌‍ریزی و توسعه استان اظهار داشت: باید استعلامات بی‌مورد و یا سخت‌گیری‌ها از روند اداری حذف شود تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را رفع نماییم.

وی مهمترین شاخص مدیریت انقلابی را رضایت‌مندی مردم از عملکرد مدیران بیان کرد و افزود: اگر عزم لازم برای حل مشکلات مردم در مدیران وجود داشته باشد، حل مسائل استان دچار فرآیند پیچیده نمی‌شود.

شاهچراغی با بیان اینکه توقع از مدیران، فعالیت‌های انقلابی و جهادی در راستای رفع مشکلات مردم است گفت: اثربخشی جلسات شورای برنامه‌ریزی استان در زندگی و حل مشکلات مردم مشخص خواهد شد.

تامین بخشی از اعتبارات پروژه‌های عمرانی از طریق مولدسازی

استاندار قم  همچنین در جلسه مولدسازی استان گفت: بخشی از اعتبارات طرح های عمرانی قم از طریق مولدسازی باید تامین شود و اگر این موضوع با جدیت دنبال نشود، شاهد بروز اتفاق خاص و ویژه‌ای در استان نخواهیم بود.

شاهچراغی اظهار کرد: با کمک ذی‌حسابان باید لیست املاک مازاد ادارات جمع‌آوری شود.
وی با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم، عنوان کرد: اگر این املاک مازاد جمع‌آوری و به فروش برسد، با استفاده از ظرفیت آن می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.
شاهچراغی با بیان اینکه بضاعت دولت به میزان تامین تمام نیازها نیست، مطرح کرد: در همین راستا قانون مولدسازی را برای پاسخ‌گویی به بخشی از نیازها عنوان کرده است که به تائید مقام معظم رهبری نیز رسیده است.
وی ادامه داد: بخشی از اعتبارات طرح های عمرانی قم از طریق مولدسازی باید تامین شود و اگر این موضوع با جدیت دنبال نشود، شاهد بروز اتفاق خاص و ویژه‌ای در استان نخواهیم بود.
استاندار قم با اشاره به اینکه این مولدسازی به معنای چوب حراج به املاک نیست، خاطرنشان کرد: مولدسازی اقدامی در راستای افزایش بهره‌وری است که باید با جدیت دنبال شود.
وی اضافه کرد: در موضوع مولدسازی باید از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده شود و در این راستا می‌توان از بستر رسانه به بهترین شکل استفاده کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/x53a

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا