سیاسیویژه

دشمن با سیاه نمایی به دنبال کاهش مشارکت مردم درانتخابات است

آیت الله سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه قم:

خطیب جمعه قم با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز دشمن برای کاهش مشارکت مردم به سیاه نمایی روی آورده است.
به گزارش ندای قم ،آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و چراغ هدایت ملت و دولت را به دست دارد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن برای کاهش مشارکت مردم به سیاه‌نمایی روی آورده است، گفت: باید با مشارکت حداکثری پاسخی مناسب به تلاش دشمنان بدهند.
آیت الله سعیدی با اشاره به وقایع خونبار غزه گفت: راهبرد رژیم صهیونیستی این است که شهری به نام غزه وجود نداشته باشد و اسرائیل با حمایت کشور‌های آمریکا و اروپایی به دنبال ویرانی و کشتار نسل‌ها در این شهر است و تلاش دارد تا مردم غزه را به صحرای سینا بکشاند و در آنجا اسکان یابند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم غزه با توکل بر خداوند در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌اند و مسلمانان باید به یاری آنان بشتابند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :بعد از رحلت پیامبر اسلام انحراف در جامعه اسلامی ایجاد شد و حضرت زهرا سلام الله علیها، یک تنه در برابر منافقین ایستادند و به افشاگری پرداختند و هشدار‌هایی به کسانی که واقعه غدیر را دیده بودند دادند.
امام جمعه قم به سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها هم اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها یک تنه در برابر منافقان ایستادند و در دفاع از ولایت بهای سنگینی پرداخت، از این رو بانوان کشور ما هم باید در سنگر ولایت با عفاف و حجاب خود حضرت را یاری کنند.
حوزه و دانشگاه مراقب مکر دشمنان برای از بین بردن وحدت باشند
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: بانوان کشور ما امروز در سنگر دفاع از ولایت با رعایت حجاب و عفاف می‌بایست آن حضرت را یاری دهند.
آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز پژوهش گفت: توجه به امر پژوهش، کشور را در رسیدن به پیشرفت‌های بیشتر کمک می‌کند و بزرگداشت این روز دلگرمی برای پژوهشگران است.
وی به روز حمل و نقل نیز اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس وقتی کالا‌های رسیده به بنادر در تهدید حمله دشمنان بود، امام امت کامیون داران را برای تخلیه بار‌ها از بنادر فراخواند و آنان نیز به این دعوت لبیک گفتند و به همین مناسبت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل نام گرفت.
خطیب جمعه قم ادامه داد: ۲۷ آذر ماه روز شهادت دکتر مفتح است که این روز را به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته و از یادگاران امام راحل است و امید است با وحدت این دو نهاد، کشور به رشد و توسعه واقعی دست یابد.
وی افزود : نگاه امام در مورد وحدت این دو این بود که با وحدت این دو قطب متفکر (حوزه و دانشگاه) کشور ما به رشد واقعی و تعالی حقیقی می رسد. از این رو این دو مجموعه ارزشمند باید به آنچه امام راحل فرمودند تامل کنند و مراقب باشند که کید و مکر دشمنان این وحدت را به خطر نیاندازد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/fnl9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا