سیاسی

دشمنان از قدرت ملت ایران و انقلاب اسلامی هراس دارند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع):

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم تاکید کردند که یاد شهدا باید زنده نگه داشته شود و پیام شهدا به نسل جوان و آحاد مردم رسانده شود.

به گزارش ندای قم ،سردار محمد رضا موحد ظهر بعد از ظهر شنبه در یادواره ۷۷ شهید مدرسه ماندگار شیخ صدوق که در آستانه برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار شد اظهار داشت: در دیدار مسئولان برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب، ایشان تاکید داشتند که یاد شهدا باید زنده نگه داشته شود و پیام شهدا به نسل جوان و آحاد مردم رسانده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم افزود: در کتابی که برای ۷۷ شهید مدرسه ماندگار شیخ صدوق تهیه و تدوین شده پیام‌های بسیار ارزشمندی از این شهدا درج شده که باید این پیام‌ها را خواند و به آن عمل کرد.

سردار موحد گفت: امروز انقلاب اسلامی ما بسیار قوی است و ما معتقدیم که این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) می‌رسد.

وی عنوان داشت: دشمنان از قدرت ملت ایران و انقلاب اسلامی هراس دارند و توطئه‌های دشمنان در راستای تضعیف قدرت انقلاب اسلامی معطوف شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: دشمن امروز توانایی مقابله با ملت ایران را ندارد و هیمنه آنان شکسته شده است و در این سالهای اخیر دیدیم که چگونه پهپاد آنان شکار شد و بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی پایگاه عین الاسد ویران شد و این در حالی است که هیچ کشوری جزات انداختن یک تیر به سمت آمریکایی‌ها را نداشته است.

سردار موحد تاکید کرد: اگر دشمنان کوچک‌ترین غلطی انجام دهند به فرموده رهبر معظم انقلاب تل آویو و هیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم بیان داشت: امروز دشمن همه توان خود را گذاشته است تا جوانان ما را فریب دهد و آنان با آتش زدن سطل زباله فیلمی تهیه کنند و برای رسانه‌های معاند بفرستند.

وی ادامه داد: امروز کشور در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی قوی شده و پیشرفت‌های خوبی داشته است و همین امر موجب کینه دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی شده است.

سردار موحد افزود: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از ۱۹ تا ۲۶ آبان ماه در مجتمع امام خمینی (ره) جنب گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برپا می‌شود که تخفیف‌های خوبی برای خرید کتاب‌های حوزه دفاع مقدسی در این نمایشگاه داده می‌شود و دانش آموزان می‌توانند از این فرصت برای خرید استفاده کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gid4

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا