سیاسی

حمایت جهانی از مردم فلسطین نتیجه روز قدس است

خطیب جمعه قم :

امام جمعه قم گفت: امروز در دل کشور‌های غربی مردم انزجار خود را از رژیم کودک کش اعلام می‌کنند و این حمایت از مردم فلسطین نتیجه جهانی شدن روز قدس است.
به گزارش ندای قم ،آیت الله حسینی بوشهری در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با قدردانی از حضور حماسی مردم ایران و مردم انقلابی قم گفت: امروز راهپیمایی استثنایی در سراسر کشور برگزار شد و باید هم اینچنین باشد و پیام این حماسه این است که تا پای جان در مورد فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام ایستاده ایم.
وی افزود: صهیونیست‌ها در شش ماه دو شکست خورده اند اول شکست طوفان الاقصی است که قابل ترمیم نیست و دوم اینکه در سرزمین کوچک غزه از پس رزمندگان بر نیامده و جز کشتن کودکان و زنان هنر دیگری نداشته است.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه آمریکا متهم ردیف اول جنایت‌های صهیونیست‌ها است افزود: رژیم بدون چراع سبز آمریکا کاری نمی‌کند و آمریکا در جنایت‌های رژیم اشغالگر شریک صهیونیست‌ها است.
وی افزود: آمریکا در طول ۴۵ سال گذشته نقشه‌ها و طراحی‌های فراوانی کشیده اند، اما ملت ایران روز به روز در سطح منطقه و در عرصه بین المللی اقتدار خود را نشان داده است.
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه این ملت ثابت کرده از ارباب رژیم صهیونیستی و دیگران هیچ ترس و هراسی ندارد گفت: دشمن عین الاسد را فراموش نکرده است و کدام کشور جرات دارد به پایگاه آمریکا حمله کند و امروز شاهدیم در حمله به کنسولگری، آمریکا پیغام می‌دهد که ما در حمله به کنسولگری ایران نقشی نداشته ایم، اما این مار تا انتقام نگیرد دست بر دار نخواهد بود.
وی افزود: ترس و هراس و وحشت سراسر تل‌آویو و سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته است و شاهدیم که مردم شروع به انبار آذوقه کرده اند و بدانند که آنان سیلی سختی خواهند خورد.
جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در طول تاریخ کم سابقه است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در محاصره قرار دارد و امروز راه فراری ندارد گفت: این رژیم با مزدوران خود و با انجام عملیات‌های تروریستی نیرو‌های ایرانی و سوری را به شهادت می‌رساند و برای فرار از تنبیه ایران در موضوع کنسولگری، چنگ و دندان نشان می دهد اما این اقدامات تاثیری در انگیزه ملت ایران ندارد.
وی با اشاره به اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در طول تاریخ کم سابقه است گفت: این رژیم در طول ۷۵ سال کارنامه قطور خود شرارت‌ها، غصب سرزمین‌های اسلامی، و جنایت‌ها و ویرانی‌های بسیاری را ثبت کرده است.
آیت الله حسینی بوشهری امروز دیگر مسئله فلسطین دیکر فقط به شیعه و مسلمانان مربوط نمی‌شود بلکه امروز در کنار کاخ سفید و در دل کشور‌های اروپایی و غربی مردم انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام می‌کنند و این نتیجه جهانی شدن روز قدس و حمایت از مردم فلسطین است.
وی با اشاره به شعار سال و لزوم تبیین بیشتر این موضوع در افکار عمومی گفت: رهبر انقلاب سال‌های زیادی را به شعار‌های اقتصادی نام گذاری کرده اند و امسال هم مسئله اقتصاد، جهش تولید و و رونق تولید مد نظر است.
وی شرکت‌های دانش بنیان را از جلوه‌هایی از مشارکت مردم در اقتصاد عنوان کرد و افزود: مشکل اقتصاد کشور دولتی بودن آن است و باید اقتصاد از این شولدخارج شود تا شاهد رشد و شکوفایی آن باشیم

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rdlv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا