سیاسیویژه

«حسین دشتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم شد

با تکریم حجت الاسلام سید حسن اکبری:

حجت الاسلام «حسین دشتی» با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معارفه شد.
به گزارش ندای قم ،مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام پیش از ظهر دوشنبه در ستاد سپاه استان قم برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری تکریم و حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم معارفه شد.
خون رهبران حزب‌الله قدرت جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اقدام های جنایت‌کارانه اسرائیل غاصب را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خواهد دید حزب‌الله و حماس، با خون رهبران‌شان قدرت تازه‌ای پیدا می‌کنند و توانمندی بیشتری را نیز به میدان خواهند آورد.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی با بیان این که خون شهید سید حسن نصرالله گفتمان حزب‌الله را زنده‌تر کرد افزود: دشمن فکر می‌کرد چون تعدادی از فرماندهان حزب‌الله و سید حسن را به شهادت رسانده، و وسایل ارتباطی آن ها را از بین برده، تیر خلاص را به حزب‌الله زده است.
وی خاطرنشان کرد: به لطف الهی دست حزب‌الله از امکانات بسیار پُر است و سازمان‌دهی، ارتباطات و مدیریت و فرماندهی آن نیز به شکل ماهرانه‌ در حال انجام است.
مراقب باشیم، فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن، مردم را منفعل نکند
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همان اندازه که حزب‌الله لبنان را پشتیبانی می‌کند، حماس را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد گفت: همان‌گونه که شهادت اسماعیل هنیه، موجب تضعیف حماس نشد، شهادت یحیی سنوار نیز باعث ضعف آن نخواهد شد.
حاجی صادقی افزود: نتانیاهو گفت، کار حماس تمام است، اما حماس پاسخ این سخن را خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: به لطف خداوند، ما سرعت سقوط رژیم سفاک، کودک‌کُش و گرگ صفت صهیونیستی را بیش از پیش می‌بینیم.
وی خاطرنشان کرد: مهم این است ما نقش خود را خوب ایفا نموده، در هر صحنه‌ای می‌توانیم ورود پیدا کنیم و ماموریت‌مان را به خوبی بشناسیم.
حاجی صادقی یادآور شد: مراقب باشیم، فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن، مردم ما را منفعل نکند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح و ملت ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارند.
ما شهادت را برای خودمان‌ بزرگترین آرزو می‌دانیم
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ما شهادت را برای خودمان‌ بزرگترین آرزو می‌دانیم گفت: شهادت تنها آرزوی مجاهدانی است که بیش از چهار دهه را در میدان جهاد سپری کرده‌اند.
وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی و شهید سردار نیل‌فروشان با شهید شدن در راه خدا، به آرزوی دیرینه خود رسیدند اظهار کرد: برخی از این مجاهدان با چشمانی اشک‌بار می‌گویند، نکند ما از نعمت شهادت متنعم نشویم.
حاجی صادقی بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله، مکتب مقاومت را در دنیا نهادینه کرد.
وی گفت: اگر با قدرت و با روحیه پیش برویم، نه تنها رژیم اشغال‌گر و ستمگر اسرائیل را تا نابودی تعقیب می‌کنیم، ارباب آن، استکبار را نیز بر سر جایش می‌نشانیم.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا دیگر آن آمریکایی که می‌خواست ابرقدرت و کدخدا باشد، نیست، ما آمده‌ایم جهان را آماده ظهور کنیم و به یاری خدا این کار را خواهیم کرد.
حجت‌اسلام اکبری از درخشان‌ترین و با سابقه‌ترین چهره‌های سپاه قم
نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات ۲۵ ساله حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب گفت: ایشان طی این سال‌ها، دل‌سوزانه برای انقلاب اسلامی کار کرد، در عین حال تعبد بسیاری نیز از خود نشان داد.
وی حجت‌اسلام اکبری را یکی از درخشان‌ترین و با سابقه‌ترین چهره‌های سپاه قم توصیف کرد و افزود: ایشان نیاز بود تا با این توانمندی‌ها و تجربه‌ها، در حوزه علمیه خدمت کند.
وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام اکبری، کسی است که می‌تواند با حضور در بسیج اساتید حوزه، حوزه انقلابی مورد نظری رهبر انقلاب را دنبال کند گفت: ما سرانجام به این نتیجه رسیدیم که ایشان شایسته‌ترین فرد برای این مقام است، چراکه هم مورد اعتماد مراجع تقلید، جامعه مدرسین و نهادهای حوزوی است و هم توانمندی، ریسک‌پذیری، جرات، جسارت و روحیه انقلابی بالایی دارد.
در بسیج استادان حوزه‌های علمیه نیازمند یک تحول هستیم
وی با بیان این مطلب که در بسیج استادان حوزه‌های علمیه نیازمند یک تحول هستیم اضافه کرد: ما به حوزه‌ای نیاز داریم که تجلی انقلاب اسلامی باشد، در حوزه علمیه کوچکترین حرکت ناهمسویی با انقلاب، نباید مشاهده شود.
حاجی صادقی یادآور شد: انقلاب اسلامی از حوزه علمیه آغاز شده، نباید ناسپاسی شود، نگذاریم دشمن آنتی‌تز انقلاب را از مرکز تز انقلاب دنبال کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن معرفی حجت‌الاسلام حسین دشتی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم بیان کرد: یکی از با سابقه‌ترین و بهترین افراد که سابقه درخشانی در نیروی دریایی سپاه همچنین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر دارد، به ریاست جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم منصوب شده‌است.
شهدا و مقام معظم رهبری در انقلاب چراغ راه ما هستند
مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم دراین مراسم گفت: شهدا و مقام معظم رهبری در انقلاب چراغ راه ما هستند و ما باید به تکلیف خود در پیروی از ولایت عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید به جهان صادر شود و انقلاب مسیر خود را به سرعت پیش خواهد برد.
مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم بیان کرد: شهدا و مقام معظم رهبری در این انقلاب چراغ راه ما هستند و ما باید به تکلیف خود در پیروی از ولایت عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ابراز کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم و باید تا پای جان از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
وی تصریح کرد: در محضر خداوند باید مراقبت داشته باشیم و با تکلیف مداری و با محور ولایت در آن مسیر عبور کنیم.
مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: قطع به یقین بدانیم که خداوند ما را یاری خواهد کرد و امروز در مقام آماده سازی ظهور دولت یار قرار داریم و باید این زمینه را با تقوا فراهم کنیم.
هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه و انسانیت است
فرمانده سپاه استان قم نیز دراین مراسم گفت: شهادت «یحیی سنوار» در میدان مبارزه حماسه آفرین و انتشار این رشادت توسط رژیم صهیونیستی حماقت بزرگی بر علیه خودشان بود.
سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که در این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: نوع شهادت یحیی سنوار حماسه آفرین است.
فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: قطره قطره خون شهدا به صدها و هزاران و حاج قاسم و شناورها تبدیل خواهد شد.
وی ابراز کرد: امروز گروه‌های مقاومت آنقدر مستحکم شده‌اند که با شهادت فرماندهان آسیبی به این محور وارد نمی‌شود.
سردار موحد ابراز کرد: حزب الله لبنان همچنان مقتدرانه پس از شهادت سید حسن نصرالله مسیر ظلم ستیزی را ادامه می‌دهد.
فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: وعده صادق ۲، این کار درخشان نیروی مسلح کمترین مجازات در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.
وی گفت: هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه و انسانیت است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم باشیم.
وی افزود: نیروهای مسلح چهار ویژگی منحصر به فرد دارند و اولین خصلت دین مداری است، چراکه دیگر نیروی نظامی دنیا از شخص و نظام دفاع می‌کنند، اما تنها نیروی مسلحی که از دین خدا دفاع می‌کند، امروز جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی است.
سردار موحد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مردمی هستند و در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند و دیگر ویژگی آنها ارزشی بودن آنان است.
فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: مهمترین ویژگی نیروی مسلح چنین فرماندهی کل قوا است که در دنیا بی نظیر است.
وی اظهار کرد: اثر جمعه نصر از وعده صادق چند برابر است و خدا را باید قدردان باشیم که چنین رهبری داریم.
سردار موحد بیان کرد: همه انسان در معرض لغزش و غرور هستند ولی نیروهای نظامی نیازمند خود حفاظتی و تقوا هستند و ضعف‌های شخصیتی و مادیات نباید بر آنها چیره شود.
فرمانده سپاه استان قم ابراز کرد: توصیه مقام معظم رهبری به نظامی‌های نسل جوان آراستگی معنوی، علمی و عملی باید از گذشتگان بیشتر باشد.
سردار موحد خاطرنشان کرد: در حوزه ارتقا معنوی پاسداران حوزه نمایندگی و فرماندهان نقش اساسی را ایفا می‌کند، چراکه معنویت باید از قله بجوشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی پیش تر در منصب جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و امامت جمعه بوشهر فعالیت می‌کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/a5hz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا