سیاسی

حزب‌الله بیش از ۱۰۰ هزار نظامی دارد و نیازی به رفتن جوانان ایرانی به لبنان نیست

سیدهاشم الحیدری:

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با بیان اینکه ایران استوار است و با قدرت از مقاومت حمایت می‌کند، گفت: الان حزب‌الله نیاز به مجاهد و مبارز ندارد،
حزب‌الله بیش دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با بیان اینکه من در جبهه مقاومت در اطاعت و عشق به ولایت مانند سید حسن نصرالله ندیدم، ابراز داشت: راز موفقیت سید حسن نصرالله در حزب‌الله سلاح نیست؛ بلکه اعتقاد به ولایت و ذوب بودن در ولایت است؛ ارتباط با ولایت‌فقیه فقط به انجام دستور و اطاعت نیست؛ بلکه عشق‌ورزیدن است و بار‌ها از سید حسن شنیدم که دعا می‌کرد خدایا از عمر من و خانواده‌ام کم کن و بر عمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیفزا.
وی با بیان اینکه برخی می‌ترسند یا خجالت می‌کشند اسمی از ولایت‌فقیه بزنند، گفت: هدف دشمن ولایت‌فقیه است و ما وظیفه داریم که از ولایت‌فقیه دفاع کنیم؛ سید حسن نصرالله شجاعانه در وسط بیروت که اسرائیل و آمریکا آنجا حضور دارند علنی فریاد می‌زد من عاشق و سرباز ولایت‌فقیه هستم و اگر قرار است چیزی از سید حسن الگو بگیریم ولایت‌مداری او است.
از ۱۰۰ هزار نفر نظامی دارد و نیاز به رفتن ایرانی‌ها به مرز نیست.
وی با بیان اینکه پیروزی‌های جبهه مقاومت که در سوریه، لبنان، یمن و عراق محقق شد به‌خاطر ۴۰ سال حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: نظام جمهوری اسلامی استوار است و اگر در انتقام خون شهدا تأخیری صورت‌گرفته به‌خاطر تدبیر جمهوری اسلامی ایران است نه ضعف ایران.
دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق افزود: اینکه دشمن می‌گوید سپاه ضعیف شده و می‌ترسد دروغ است؛ زیرا اگر می‌ترسید شهید نیل‌فروشان در لبنان چه می‌کرد که شهید شد؟ نظام جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که با فلسطین است و هنوز هم هست، اگر جمهوری اسلامی نبود حماس نبود، حزب‌الله نبود و مقاومت نبود و هیچ تغییری در سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی نیست و هرچه هست تدبیر است و تدبیر هم دست امام خامنه‌ای است و بس.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/6un7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا