سیاسی

جهان جز با نابودی اسراییل روی خوش نخواهد دید

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: جهان جز با نابودی اسرائیل و آمریکا روی صلح و آسایش را نخواهد دید و تا زمانی که این مفسدان قلدری می‌کنند، تنها راه رسیدن به امنیت و حیات عزتمندانه، مبارزه است.
به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این پیام آمده است: فرزندان اسلام در طول تاریخ مبارزه با ظلم و کفر و فساد، جان عزیز خود را با افتخار تقدیم درگاه الهی کرده‌اند و امروز تشیع و اسلام عزیز با این جان نثاری‌ها، به این عظمت و اقتدار رسیده است.
پیام‌ ادامه داده است: رزمندگان حزب الله لبنان، سال‌هاست که کربلایی مبارزه می‌کنند و حسین گونه به شهادت می‌رسند و این وصال الهی، تقدیر شیرین و پر حلاوت مجاهدت در راه خداست.
پیام حاکی است: شهادت سید مقاومت، مجاهد نستوه و قهرمان بزرگ جهان اسلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن نصرالله – رضوان الله تعالی علیه – ، گرچه برای امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان ثلمه‌ای جبران ناپذیر است؛ اما در حقیقت هیچ پاداشی گرانبهاتر از شهادت و لقای الهی برای سال‌ها مجاهدت در راه خدا نیست. شهادت، حقیقتاً برای او زیبنده و مبارک است؛ اما در این میان، ماییم و این داغ جگر سوز که مرهمی برای التیام آن نیست.
پیام‌ می افزاید: آن شهید والامقام در میدان مجاهدت با نگاهی موحدانه مبارزه می‌کرد و توحید در عمق رفتار و گفتارش نمایان بود. اعتقاد راسخ به امداد و نصرت الهی و باور عمیق به سربازی در راه حضرت مهدی«عج»، او را پس از عمری مجاهدت به مقاماتی بزرگ و معنوی رسانده بود و شهید سیدحسن نصرالله حقیقتا یک ولی الهی بود.
پیام حاکی است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شهادت مجاهد عظیم الشأن سیدحسن نصرالله را محضر حضرت ولی عصر ، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید ، حوزه‌های علمیه و آحاد امت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کند و قاطعانه اعلام می‌دارد، انتقام خون آن شهید عزیز جبهه ظلم و استکبار را درهم خواهد کوبید.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داده است: جهان جز با نابودی اسرائیل و آمریکا روی صلح و آسایش را نخواهد دید و تا زمانی که این مفسدان قلدری می‌کنند، تنها راه رسیدن به امنیت و حیات عزتمندانه، مبارزه است.
در پایان پیام آمده است: امروز جبهه عظیم مبارزان با اسرائیل و امت واحده اسلامی خون‌خواه این سید عزیز هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات حضرت حجت«عج»، پایان اسرائیل بسیار نزدیک است.
جبهه حق عقب نخواهد نشست
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت تاکید کرد: در سخت ترین شرایط هم، جبهه حق و توحید عقب نخواهد نشست و با استقامت و اتکال به وعده‌های الهی، در موضع قدرت خود ثابت قدم خواهد ایستاد.
در این بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایمان قرار گرفت، آمده‌است: جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیر نظامیان در بیروت و منطقه ضاحیه بار دیگر اوج سفاکی و فساد این غده سرطانی را آشکار کرد.
بیانیه ادامه یافته‌است: مردم آزاده جهان مات و مبهوت این همه رذالت و قساوت هستند و سکوت تنها عملی است که از مدعیان حقوق بشر و انسانیت دیده می‌شود. در مقابل اما شیطان بزرگ آمریکا هر روز بر حمایت خود از این جنایت‌ها می‌افزاید و با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی بر آتش فتنه صهیون می‌دمد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/0rdr

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا