سیاسی

جنایت در حرم شاهچراغ (ع) نشانه عدوات دشمنان با اسلام و قرآن است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)‌:

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پیامی با محکوم کردن جنایت در حرم مطهر شاهچراغ(ع)،‌ این گونه اقدامات را نشانه عداوت دشمنان با اصل اسلام ، قرآن، دیانت و ایمان مردم دانست.

به گزارش ندای قم، آیت الله سید محمد سعیدی در این پیام آورده‌است: همزمان با ماه محرم الحرام که یادآور صف آرایی تمام کفر و شرک در برابر تمام اسلام و ایمان است، بار دیگر یزیدیان زمان، اوج کینه و عداوت و وحشیگری خویش را نسبت به ملت شریف، ولایتمدار و مبارز ایران به نمایش گذاشتند و با حمله مجدد به بارگاه نورانی حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام با ارتکاب جنایت خونین دیگری با هدف ایجاد ناامنی در کشور و با شلیک مستقیم گلوله بر روی خادمان و زائران بی دفاع، مظلوم و متدین، چهره پلید و منفور خویش را به ملت بزرگ ایران و سایر ملتهای آزاده و استکبارستیز و به همه جهانیان نشان دادند.

پیام حاکیست:‌ اینگونه اقدامات تروریستی و جنون آمیز و قبل از آن، اهانت و جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط استکبار جهانی به ویژه آمریکای رو به افول و صهیونیسم خبیث و عوامل مزدور و پلید آن، به روشنی بیانگر این نکته است که پایه و اساس کینه و عداوت آنان با اصل اسلام و قرآن و دیانت و ایمان مردم است‌.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ این جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض، هرچند که موجب هتک حرمت حرم مطهر اهل بیت علیهم السلام و شهادت یک نفر که ممکن است افزایش یابد و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران عزیز گردید و قلوب آحاد مردم بصیر، انقلابی و شهیدپرور ایران و تمامی آزادگان جهان را جریحه دار و داغدار نمود، اما در مقابل، ملت بزرگ و مقاوم ایران هر بار ثابت کرده است که با اینگونه اقدامات ناجوانمردانه و ذلیلانه، در راه اعتلای اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت کامل از مقام معظم رهبری ، هرگز از پای نمی نشیند و از اهداف و آرمان های مقدس اسلام و انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد و دشمنان اسلام و انقلاب را در مقابله با اراده استوار ملت بزرگ ایران، روز به روز ناامیدتر و ناکام تر خواهد کرد.

سعیدی دراین پیام بیان کرده‌است:‌ضروری است نهادها و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی با جدیت و قاطعیت و سرعت نسبت به شناسایی و اشد مجازات برای عاملان و آمران این جنایت خونین اقدام نمایند.

پیام حاکیست:‌اینجانب از جوار بارگاه منور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مردم شریف و انقلابی ایران و خانواده شهدای این حادثه، برای خادمان و زائرانی که مظلومانه به فیض شهادت نائل آمدند علو درجات و برای مجروحان و مصدومان، آرزوی شفای عاجل و کامل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. «اِنّا مِنَ المُجرِمِینَ مُنتَقِمُون».

در پی حمله تروریستی یکشنبه شب به حرم شاهچراغ(ع) یک نفر از خادمان به شهادت رسید و هشت نفر مجروح شدند.

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/lifl

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا