سیاسی

 بهزیستی گام‌های بلندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته است

استاندار قم:

استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و چهل و دومین سالگرد تاسیس این سازمان، گفت: این نهاد حمایتی گام‌های بلندی در زمینه کنترل، کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حمایت از جامعه هدف برداشته است.

به گزارش  ندای قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم، در پیام سید محمد تقی شاهچراغی آمده است:  سازمان بهزیستی یکی از پرثمرترین نهادهای شکل گرفته در نظام مقدس اسلامی است، این مولود انقلاب که به همت شهید گرانقدر فیاض بخش و بر پایه اخلاص، نیک اندیشی، نوع دوستی و ایثار پایه گذاری شد و امروزه و با گذشت بیش از چهار دهه به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای حمایتی و بزرگ ترین شبکه خدمات رفاه اجتماعی در حال ارائه خدمت به شریف ترین اقشار جامعه در سراسر کشور است.

استاندار قم افزوده است:  این سازمان در راستای تحقق اهداف عالیه خود و در پرتو جلب مشارکت و همکاری سایر بخش ها از جمله ظرفیت خیرین و موسسات غیر دولتی توانسته است گام های بلندی در زمینه کنترل، کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از جامعه هدف بردارد.

شاهچراغی اضافه کرده است: هفته بهزیستی به واقع فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات این نهاد خدمتگزار و شناسائی کاستی ها و کمبودها است. اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید بزرگوار مرحوم فیاض بخش بنیانگذار این سازمان، فرارسیدن هفته بهزیستی را به همه مهرورزان فداکار بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدیر از  زحمات و تلاش های تمامی خیرین همیار بهزیستی، مدیران ، کارشناسان، مددکاران و پرسنل خدوم بهزیستی استان، امیدوارم با الطاف الهی و در سایه ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک های دولت و مردم، شاهد گسترش روز افزون رفاه اجتماعی، سلامت جسمی، روانی و ارتقای کیفیت زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

لازم به ذکر است ، ۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی در تقوم ملی نامگذاری شده است. شعار «شروعی دوباره برای بهتر زیستن» شعار امسال هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8ile

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا