سیاسیورزش

برگزاری باشکوه انتخابات، نشانه علاقمندی مردم به نظام بود

امام جمعه قم:

آیت الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، بی تردید مهر تایید دیگری در علاقمندی مردم به نظام اسلامی، پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش ندای قم ،آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به برگزاری موفق و پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سلایق مختلف همه با هم، پای صندوق رای آمدند تا با اقتدار سکاندار کشور را برگزینند.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری، بی تردید مهر تایید دیگری در علاقمندی مردم به نظام اسلامی، پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود.
امام جمعه قم افزود: این حضور پرشور و حماسی مردم باعث می‌شود تا رئیس جمهور آینده برای حل مشکلات مردم به خصوص تورم، گرانی و تقویت ارزش پول ملی و بهبود معیشت، تلاش مضاعفی داشته باشد.
آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور برای افزایش سطح رضایتمندی مردم باید دستگاه‌ها و سازمان‌ها را با همراهی مردم بسیج کند.
خطیب نماز جمعه قم با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران وفادارش گفت: تاسوعا و عاشورا محصول در یک زمان و مکان خاص نیست و عاشورا طلوعی بدون غروب برای شیعیان و آزادی‌خواهان جهان است.
وی با بیان اینکه عامل اصلی حماسه کربلا امر به معروف و نهی از منکر بود که امروز در جامعه اسلامی باید از آن درس گرفت افزود: عاشورا فرصتی بی‌نظیر برای جهاد تبیین و شناخت دوست و دشمن فراهم آورد.
آیت الله سعیدی همچنین با اشاره به حوادث فلسطین و غزه گفت: هر مسلمانی باید در حمایت از مردم مظلوم غزه خود را مسئول بداند و شعار امروز ما باید فلسطین باشد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/sahc

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا