سیاسیویژه

انعکاس دقیق اخبار درجهت تقویت روحیه همدلی و هم افزایی بین مردم ومسئولان

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری قم در بازدید از روزنامه «ایمان» تاکید کرد:

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم به مناسبت روز خبرنگار از روزنامه ایمان بازدید و و از نزدیک در جریان فعالیت های این روزنامه قرار گرفت.
به گزارش ندای قم ،رضا اعرابی به مناسبت ایام گرامیداشت شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار ضمن بازدید از بخش های مختلف روزنامه ایمان از زحمات و تلاش های مسئولان و خبرنگاران این روزنامه تقدیر و تشکر کرد و ضمن تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها و خبرنگاران انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق را در تقویت روحیه همدلی و هم افزایی بین مخاطین رسانه ها، مردم و مسئولین مهم و ضروری دانست.
در این دیدار روح الله کرمانی قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه با تبریک انتصاب آقای اعرابی از حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری قم در روزهای اولین قبول مسئولیت در این استان تشکر کرد و خواستار تقویت ارتباطات دستگاه های دولتی استان با رسانه ها شد گفت : روابط عمومی استانداری قم می بایست بیش از دوره گذشته از ظرفیت همه رسانه ها برای پیشبرد اهداف و برنامه های دولت در استان استفاده نماید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روزنامه ایمان مسیری را که دکتر حسین عبداللهی برای این روزنامه ترسیم کرده است که همانا رعایت انصاف و اخلاق رسانه ای و حرکت در مسیر اعتدال و دوری از تند روی و کندروی را ادامه خواهد داد.
کرمانی افزود: به انعکاس فعالیت های دستگاه های اجرایی نگاه سیاسی نداریم وعملکرد آنها ، عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم ودراین راستا به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.
وی درپایان گفت : انتقاد سازنده و بی غرض از عملکرد دستگاهها مختلف وظیفه رسانه است که منجر به پویایی بیشتر آن دستگاه خواهید شد واین سیاست هم جز اولویت های روزنامه ایمان بعنوان نخستین روزنامه استان قم با بیش از 26 سال سابقه از ابتدا فعالیت بوده و هنچنان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/g7ig

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا